Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uhu .. Maarja, langs de andere kant: of die persoon nou zo blij zou zijn met 100 screenshots van z'n kont of andere onderdelen ... :blush-anim-cl::teehee:

 

Vast niet. Ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn, zelfs niet als de kijkers me ermee zouden complimenteren (dat is pas een fanfic :roftl:)

 

HALLO! Moet je niet werken vannacht?

 

 

 

Met mij is alles super! Ik had derstraks immense hoofdpijn en een vriendin heeft mijn nek en schouder helemaal los gemasseerd en de hoofdpijn is weg en ik ben er gewoon helemaal euforisch van. Daarstrakt kon ik amper bewegen en nu hahaha, zaligheid!

 

 

Hm mja, fanfictie over echte personen is nu wel een beetje vreemd. Nuja, vreemd is mss niet het juiste woord maar je moet ervoor te vinden zijn denkek.

 

 

 

HAHA, beeld je in dat het internet volstond met screenshots van je eigen kont. :roftl:

 

Wat een fantastische vriendin heb jij!

 

Dat is ook waar. :roftl:

 

 

 

Ja, idd. Mensen maken hun eigen versie van Mika, wat ik gewoon een beetje vreemd vind. :aah:

 

Ik ook.

Link to comment
Share on other sites

Dat is ook waar. :roftl:

 

 

 

Ja, idd. Mensen maken hun eigen versie van Mika, wat ik gewoon een beetje vreemd vind. :aah:

 

Wel, hoe je het ook draait of keert, wij kennen mika niet, dus mensen verzinnen maar hoe hij kan zijn zeker? :roftl:

 

Ik vind het eigenlijk niet zo erg, om heel eerlijk te zijn denk ik dat hij wat too much is voor mij :aah:

Link to comment
Share on other sites

Hoi :bye:

Hoe komt dat?

 

 

Ik heb een mail gekregen van een jongen die ik leuk vind en waarschijnlijk zie ik hem morgen. Het is allemaal nog héél pril enzo en erg spannend :teehee:

 

Neen, het is wel weer goed geweest voor een tijdje ..

 

 

 

Ik kan het me niet voorstellen ...

 

Dan moeten we in het vervolg verschillende foto's van je kont nemen en dan zetten we ze op het internet. Zoh :mf_rosetinted:

 

Oooh, relaxed! Wat fijn dat ze zo goed kan masseren dan! ^^

 

Ze is kinesitherapeute, dat helpt :)

 

Dames, ik hou het voor bekeken ...

 

:bye:

 

Slaapwel Bienie :bye:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook.

 

*high five* :biggrin2:

 

Wel, hoe je het ook draait of keert, wij kennen mika niet, dus mensen verzinnen maar hoe hij kan zijn zeker? :roftl:

 

Ik vind het eigenlijk niet zo erg, om heel eerlijk te zijn denk ik dat hij wat too much is voor mij :aah:

 

:roftl:

Ja, ik kan ook niet zo goed uitleggen waarom ik t vreemd vind, maar ik lees ze gewoon niet, dus dat scheelt. :biggrin2:

 

Ze is kinesitherapeute, dat helpt :)

 

Ah, dat kan weleens helpen ja. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Welke foto's? :teehee: De hele thread is overgenomen:roftl:

 

Ik zie dat er inderdaad nog maar weinig foto's te vinden zijn.

 

Wel, hoe je het ook draait of keert, wij kennen mika niet, dus mensen verzinnen maar hoe hij kan zijn zeker? :roftl:

 

Ik vind het eigenlijk niet zo erg, om heel eerlijk te zijn denk ik dat hij wat too much is voor mij :aah:

 

Dat weet ik eigenlijk wel zeker. :roftl:

 

Ik heb een mail gekregen van een jongen die ik leuk vind en waarschijnlijk zie ik hem morgen. Het is allemaal nog héél pril enzo en erg spannend :teehee:

 

 

Dat is zeker spannend. Leuke mail dus. Succes morgen. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik zie dat er inderdaad nog maar weinig foto's te vinden zijn.

 

 

 

Dat weet ik eigenlijk wel zeker. :roftl:

 

 

 

Dat is zeker spannend. Leuke mail dus. Succes morgen. :biggrin2:

 

Dat is wel spijtig....

 

 

 

Wel, hij doet mij van activiteitsniveau aan een ex van me denken. Toen ik in het begin aan een nicht van me vertelde dat ik helemaal weg was van Mika antwoordde zij doodserieus dat hij ook wel gewoon mijn type was :roftl:

 

 

Het was een leuke mail! Gewoon al omdat hij van hem kwam :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Hij's leuk!!! :biggrin2:

 

 

 

Maar nu ga ik slapen. Truste! :huglove:

 

Welterusten Nielo :huglove:

 

Slaapwel ! :bye:

 

 

Dan zijn er niet meer zoveel over hier hé? (Ik waarschijnlijk ook niet al te lang meer, mijn batterij is bijna leeg)

 

't Is bijna over. Ik duik er ook zo in, maar ik gooi eerst nog wat foto's in de mikagasmics. :teehee:

Welterusten alvast :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy