Jump to content

Recommended Posts

Dat klinkt niet lekker. Ben je nu ook aan het werk?

 

Neen, nu zit/lig/hang ik op het punt om te gaan slapen .. maar volgens mij ben ik te moe om echt te slapen ofzo :aah:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoe is het met jou José? Heb je nog een beetje rustig weekend gehad, zoals de bedoeling was?

('t Is inmiddels alweer donderdag, het klinkt raar om dat nu te vragen)

 

:roftl: Nee, niet bepaald! :roftl:

Ik was uitgeweest, en helemaal loco gegaan in de gaybar! :roftl:

 

Lekker een weekje vrij zeg! Ook echt he-le-maal vrij??

 

 

 

en arme Bienie moet veel werken!! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Neen, nu zit/lig/hang ik op het punt om te gaan slapen .. maar volgens mij ben ik te moe om echt te slapen ofzo :aah:

 

Dat kan wel ja. Nog een beetje hangen dan maar.

 

:roftl: Nee, niet bepaald! :roftl:

Ik was uitgeweest, en helemaal loco gegaan in de gaybar! :roftl:

 

Lekker een weekje vrij zeg! Ook echt he-le-maal vrij??

 

 

 

en arme Bienie moet veel werken!! :teehee:

 

Ik moet nog wel wat doen, maar dat is in een middagje klaar verwacht ik. En aan het eind van de week gaan we een paar dagen naar een hotelletje in Alkmaar. Daar zijn we al eerder geweest en het is heel goed toegankelijk met de rolstoel. Ik heb een luxe kamer geboekt, en dat is echt een balzaal, groter dan m'n eigen woonkamer. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Dat kan wel ja. Nog een beetje hangen dan maar.

 

Nah, ik ga toch maar eens een poging wagen .. Vind nu niet zo meteen wat om mij bezig te houden hier (niks persoonlijks :bleh:) en wie weet kan ik wel slapen :aah:

 

 

 

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Ik zal het op het werk laten weten :mf_rosetinted:

 

Dat heb je toch echt helemaal zelf in de hand, meis! :bleh:

 

Ik moet nog wel wat doen, maar dat is in een middagje klaar verwacht ik. En aan het eind van de week gaan we een paar dagen naar een hotelletje in Alkmaar. Daar zijn we al eerder geweest en het is heel goed toegankelijk met de rolstoel. Ik heb een luxe kamer geboekt, en dat is echt een balzaal, groter dan m'n eigen woonkamer. :biggrin2:

 

Aw wat gaaf!! Heb eje er een foto van?? En gaan jullie daar nog iets speciaals doen, bekijken, bezoeken? Of gewoon lekker van de stad en elkaar genieten? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Dat heb je toch echt helemaal zelf in de hand, meis! :bleh:

 

Tja, jij hebt misschien zo'n energieniveau dat je na je werk nog volop kan gaan feesten, maar ik heb dat niet .. op dit moment al helemaal niet .. Zit niet zo goed in mijn vel ofzo :boxed: (zowel letterlijk als figuurlijk niet).

 

 

Achja, betert wel weer ... Ik ga er vandoor :bye:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Nee, niet bepaald! :roftl:

Ik was uitgeweest, en helemaal loco gegaan in de gaybar! :roftl:

 

Dat klinkt goed. :naughty:

 

Nah, ik ga toch maar eens een poging wagen .. Vind nu niet zo meteen wat om mij bezig te houden hier (niks persoonlijks :bleh:) en wie weet kan ik wel slapen :aah:

 

 

 

 

:bye:

 

Welterusten, mooie dromen :huglove:

 

Aw wat gaaf!! Heb eje er een foto van?? En gaan jullie daar nog iets speciaals doen, bekijken, bezoeken? Of gewoon lekker van de stad en elkaar genieten? :teehee:

 

http://www.depalatijn.nl/pages/hotel/nl/de-kamers.php

 

We gaan lekker een beetje rondsjokken in de stad, waarschijnlijk naar het museum en een kerk bekijken en lekker uit eten. Ze hebben er een Australisch restaurant en een Schots. De menukaarten zien er erg lekker uit :licks_lips:

En het is wel lekker om even met z'n tweetjes weg te zijn in een luxe omgeving.

Link to comment
Share on other sites

Tja, jij hebt misschien zo'n energieniveau dat je na je werk nog volop kan gaan feesten, maar ik heb dat niet .. op dit moment al helemaal niet .. Zit niet zo goed in mijn vel ofzo :boxed: (zowel letterlijk als figuurlijk niet).

 

 

Achja, betert wel weer ... Ik ga er vandoor :bye:

 

aww :sad: Maar babe, leuke dingen hoeven niet per se veel energie te kosten. Kan ook leuk een bioscoopbezoekje zijn, of uit eten ofzo! :original:

Hopelijk kom je er snel weer bovenop meis, want je eigen gezondheid is toch echt het belangrijkste! :huglove: Sterkte! x

Link to comment
Share on other sites

Dat klinkt goed. :naughty:

 

 

http://www.depalatijn.nl/pages/hotel/nl/de-kamers.php

 

We gaan lekker een beetje rondsjokken in de stad, waarschijnlijk naar het museum en een kerk bekijken en lekker uit eten. Ze hebben er een Australisch restaurant en een Schots. De menukaarten zien er erg lekker uit :licks_lips:

En het is wel lekker om even met z'n tweetjes weg te zijn in een luxe omgeving.

 

Het was echt superleuk daar! :teehee: Niet zozeer die tent zelf, maar die mensen daar waren heel leuk! (of course :mf_rosetinted:)

 

 

Lekker hoor! En inderdaad, dat dan gewoon veel voor je gedaan wordt is toch altijd heerlijk! :biggrin2: en volgens mij heeft Alkmaar een hele leuke binnenstad, niet?

Link to comment
Share on other sites

http://www.depalatijn.nl/pages/hotel/nl/de-kamers.php

 

We gaan lekker een beetje rondsjokken in de stad, waarschijnlijk naar het museum en een kerk bekijken en lekker uit eten. Ze hebben er een Australisch restaurant en een Schots. De menukaarten zien er erg lekker uit :licks_lips:

En het is wel lekker om even met z'n tweetjes weg te zijn in een luxe omgeving.

 

Wow! Chique hoor!

 

Ik hoor van iedereen dat Alkmaar zo'n leuke stad is om te shoppen.

Mijn mams heeft het er ook de hele tijd over.

Link to comment
Share on other sites

Het was echt superleuk daar! :teehee: Niet zozeer die tent zelf, maar die mensen daar waren heel leuk! (of course :mf_rosetinted:)

 

 

Lekker hoor! En inderdaad, dat dan gewoon veel voor je gedaan wordt is toch altijd heerlijk! :biggrin2: en volgens mij heeft Alkmaar een hele leuke binnenstad, niet?

 

Natuurlijk waren die mensen leuk. :roftl: Als je het zelf naar je zin hebt is alles leuker toch?

 

Wow! Chique hoor!

 

Ik hoor van iedereen dat Alkmaar zo'n leuke stad is om te shoppen.

Mijn mams heeft het er ook de hele tijd over.

 

De binnenstad is inderdaad leuk. En veel winkels. We zijn er één keer eerder geweest, maar dat was voor m'n 40ste verjaardag en de dag erna (1 januari) was alles gesloten, zelfs de cafés. We hebben toen alleen maar rondgelopen door de stad en uiteindelijk bij het theater wat kunnen eten en drinken. Dit keer heb ik beter gepland. :roftl:

 

Hoi Diana :bye:

Link to comment
Share on other sites

De binnenstad is inderdaad leuk. En veel winkels. We zijn er één keer eerder geweest, maar dat was voor m'n 40ste verjaardag en de dag erna (1 januari) was alles gesloten, zelfs de cafés. We hebben toen alleen maar rondgelopen door de stad en uiteindelijk bij het theater wat kunnen eten en drinken. Dit keer heb ik beter gepland. :roftl:

 

Hoi Diana :bye:

 

Oooh dat is wat minder dan maar wel beter dat je het nu goed gepland hebt.

 

Hoi. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wow! Chique hoor!

 

Ik hoor van iedereen dat Alkmaar zo'n leuke stad is om te shoppen.

Mijn mams heeft het er ook de hele tijd over.

 

Mijn mams ook :roftl:

 

Natuurlijk waren die mensen leuk. :roftl: Als je het zelf naar je zin hebt is alles leuker toch?

 

 

 

De binnenstad is inderdaad leuk. En veel winkels. We zijn er één keer eerder geweest, maar dat was voor m'n 40ste verjaardag en de dag erna (1 januari) was alles gesloten, zelfs de cafés. We hebben toen alleen maar rondgelopen door de stad en uiteindelijk bij het theater wat kunnen eten en drinken. Dit keer heb ik beter gepland. :roftl:

 

Hoi Diana :bye:

 

 

En met wat wijntjes op is sowieso alles leuker! :naughty: (niet echt per se waar maargoed, die avond wel!)

 

Ik moet daar ook maar eens gaan winkelen! Alles kan nu, ik heb een ov kaart! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oooh dat is wat minder dan maar wel beter dat je het nu goed gepland hebt.

 

Hoi. :mf_rosetinted:

 

Ik leer nog elke dag :mf_rosetinted:

 

Mijn mams ook :roftl:

 

 

 

 

En met wat wijntjes op is sowieso alles leuker! :naughty: (niet echt per se waar maargoed, die avond wel!)

 

Ik moet daar ook maar eens gaan winkelen! Alles kan nu, ik heb een ov kaart! :biggrin2:

 

Gelukkig houdt vriendje ook van winkelen. :naughty:

 

Gebruik die OV meid!

Link to comment
Share on other sites

Dat is zo fijn! Anders zou hij alleen maar moeten toekijken hoe jij winkel in en uit gaat! :roftl:

 

I will! :biggrin2: Vandaag voor t eerst in de metro geweest met de ov chipkaart! Scary! :naughty:

 

Grote meid. :roftl:

Nah, de eerste keer dat ik met m'n chipkaart de Rotterdamse metro in wilde stappen gingen de poortjes niet voor me open. En naast je zie je dan allemaal mensen soepeltjes naar binnen lopen. :doh: Maar inmiddels doe ik dat ook natuurlijk. :aah:

 

Als ik nu naar bed ga kan ik nog 5,5 uur slapen heb ik net bedacht, dus dat ga ik maar doen. :teehee: Welterusten en mooie dromen voor straks meiden :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy