Jump to content

Recommended Posts

Met mij is het goed, met jullie? Bienie nog steeds zo moe begrijp ik, en José zomaar een zaterdagavond thuis!

 

Ik vind die glitters een eng gezicht :blush-anim-cl:

 

Ik weet ook niet wat ik thuis doe! :naughty: Behalve dat ik morgen "op tijd" op moet.. dus beter dat ik niet brak ben! :biggrin2:

 

 

 

Werkelijk? :shocked: hoe is dat mogelijk? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kaatje :shocked:

 

 

Je bent werkelijk waar heel uniek :aah::naughty:

 

Vind "iedereen" het mooi/sexy/enz? Nah, dan ben ik maar uniek. :aah:

Ik weet ook niet wat ik thuis doe! :naughty: Behalve dat ik morgen "op tijd" op moet.. dus beter dat ik niet brak ben! :biggrin2:

 

 

 

Werkelijk? :shocked: hoe is dat mogelijk? :teehee:

 

Dat is een heel verstandig besluit. :mf_rosetinted: Waar moet je heen, zo op de zondag?

Link to comment
Share on other sites

Vind "iedereen" het mooi/sexy/enz? Nah, dan ben ik maar uniek. :aah:

 

 

Ja nou .. ik vind het in ieder geval wel wat hebben :teehee: (moest dat nog niet duidelijk zijn :aah:)

 

 

Ook nog Blue Eyes, zonder hem aan de piano, weer eens wat anders :wub2:

 

 

Hij heeft zelfs een "glittertje" op z'n arm :aah:

Link to comment
Share on other sites

Die video's zijn echt heel leuk!! :wub2:

 

Vind "iedereen" het mooi/sexy/enz? Nah, dan ben ik maar uniek. :aah:

 

 

Dat is een heel verstandig besluit. :mf_rosetinted: Waar moet je heen, zo op de zondag?

 

:naughty:

 

 

 

naar fecking Gorssel! naar een jazzfestival waar, je raadt het al :biggrin2:, Wouter ook is! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou .. ik vind het in ieder geval wel wat hebben :teehee: (moest dat nog niet duidelijk zijn :aah:)

 

 

Ook nog Blue Eyes, zonder hem aan de piano, weer eens wat anders :wub2:

 

 

Hij heeft zelfs een "glittertje" op z'n arm :aah:

 

Gewoon van genieten :biggrin2:

Ik zal de video's morgen wel kijken, dank je. :wub2:

 

Die video's zijn echt heel leuk!! :wub2:

 

 

 

:naughty:

 

 

 

naar fecking Gorssel! naar een jazzfestival waar, je raadt het al :biggrin2:, Wouter ook is! :wub2:

 

Ah, de magnificent Wouter. Had ik nooit kunnen raden :mf_rosetinted: Hou je van jazz, of ga je echt alleen voor hem?

Link to comment
Share on other sites

Gewoon van genieten :biggrin2:

Ik zal de video's morgen wel kijken, dank je. :wub2:

 

Die dingen eraf krijgen is trouwens wel geweldig :mf_rosetinted::aah:

Vooral voor mij dan :naughty: Denk niet dat hij het zo geweldig vond :teehee::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ah, de magnificent Wouter. Had ik nooit kunnen raden :mf_rosetinted: Hou je van jazz, of ga je echt alleen voor hem?

 

Ik houd wel van jazz.. maar ik ben nog een nono op dat gebied.. Maar er komen allemaal artiesten die raakvlakken hebben met popmuziek zoals Room Eleven, Boris, Sabrina Starke en dus ook Wouter! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Die arme jongen. Goed dat daar geen video van is. :lmfao:

 

Tja, hij wilde die dingen op z'n gezicht .. Hij kan er maar moeilijk de rest van z'n leven mee blijven rondlopen :aah:

 

 

Maaruhm, ik ga jullie verlaten :teehee:

Bedje roept ... :naughty:

 

 

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Ik houd wel van jazz.. maar ik ben nog een nono op dat gebied.. Maar er komen allemaal artiesten die raakvlakken hebben met popmuziek zoals Room Eleven, Boris, Sabrina Starke en dus ook Wouter! :biggrin2:

 

Dat is wat lichter verteerbaar denk ik. Sabrina Starke vind ik wel goed, ik heb haar cd gekocht pas.

 

Tja, hij wilde die dingen op z'n gezicht .. Hij kan er maar moeilijk de rest van z'n leven mee blijven rondlopen :aah:

 

 

Maaruhm, ik ga jullie verlaten :teehee:

Bedje roept ... :naughty:

 

 

 

:bye:

 

Welterusten Bienie, mooie dromen over glitters. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Slaap lekker Bienie! Nog bedankt voor t posten van de foto's en video's! :huglove:

 

Dat is wat lichter verteerbaar denk ik. Sabrina Starke vind ik wel goed, ik heb haar cd gekocht pas.

 

Klopt! Jazz is er in veel verschillende vormen.. en sommige trek ik écht niet! Maar zo af en toe zit er wat bij wat ik helemaal geweldig vind! :biggrin2: En dat van morgen wordt sowieso gezellig want ik ga met Linde en nog twee Hamel fans (die overigens ook lid zijn van de MFC:teehee:)!!

Link to comment
Share on other sites

Slaap lekker Bienie! Nog bedankt voor t posten van de foto's en video's! :huglove:

 

 

 

Klopt! Jazz is er in veel verschillende vormen.. en sommige trek ik écht niet! Maar zo af en toe zit er wat bij wat ik helemaal geweldig vind! :biggrin2: En dat van morgen wordt sowieso gezellig want ik ga met Linde en nog twee Hamel fans (die overigens ook lid zijn van de MFC:teehee:)!!

 

Gezellig! Goeie smaak hebben die Wouter-fans toch. :roftl:

Moeten jullie al heel vroeg op pad, of kan je nog een beetje rustig aan doen?

Link to comment
Share on other sites

Gezellig! Goeie smaak hebben die Wouter-fans toch. :roftl:

Moeten jullie al heel vroeg op pad, of kan je nog een beetje rustig aan doen?

 

Haha ja echt hoor! Mika en Wouter fans gaan hand in hand! :wub2:

 

Valt mee, Gorssel is voor mij om de hoek en het begint "pas" om 13u! :biggrin2: Wouter zelf is pas om half 6!

Mijn ouders komen misschien ook even kijken! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja echt hoor! Mika en Wouter fans gaan hand in hand! :wub2:

 

Valt mee, Gorssel is voor mij om de hoek en het begint "pas" om 13u! :biggrin2: Wouter zelf is pas om half 6!

Mijn ouders komen misschien ook even kijken! :teehee:

 

Dat is lekker dichtbij. En 13 uur valt nog best mee. :naughty:

Wat leuk dat je ouders ook willen komen kijken!

Link to comment
Share on other sites

Dat is lekker dichtbij. En 13 uur valt nog best mee. :naughty:

Wat leuk dat je ouders ook willen komen kijken!

 

jaaa :wub2:

Mijn ouders zijn volgens mij ook erg benieuwd wat ik nou zo leuk vind aan die Wouter! :naughty: Volgend jaar neem ik ze ook mee naar de theatertour van Wouter! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

jaaa :wub2:

Mijn ouders zijn volgens mij ook erg benieuwd wat ik nou zo leuk vind aan die Wouter! :naughty: Volgend jaar neem ik ze ook mee naar de theatertour van Wouter! :teehee:

 

Dat kan ik me wel voorstellen. Mijn ma wilde ook meer over Mika weten. Maar ik vind het machtig dat ze de moeite willen nemen of zelf te komen kijken. :thumb_yello:

 

 

voor Bienie, voor morgen :wink2:

zntvg6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dat kan ik me wel voorstellen. Mijn ma wilde ook meer over Mika weten. Maar ik vind het machtig dat ze de moeite willen nemen of zelf te komen kijken. :thumb_yello:

 

 

voor Bienie, voor morgen :wink2:

zntvg6.jpg

 

Ja he! :wub2:

 

 

Ik vind t ook wel wat! :naughty: Jammer alleen van dat ruimtepak! :roftl:

 

Hallo iedereen,

Ik kom jullie even een goede nacht toe wensen en dan ben ik ook weer gelijk weg.

doei,dada

 

Hoi en doei! :teehee: jij ook een goede nacht!!

Link to comment
Share on other sites

haha nogal ja :roftl: Ik bedoel, we hebben m bijna nakend gezien en dan komt ie in zo'n alles verhullend ruimtepak! Wat hebben we daar nou aan!?

 

Ja, zweet en borsthaar willen we! :roftl:

 

Hij moet het trouwens enorm heet gehad hebben in dat ding. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Zn t-shirt is daar trouwens wel nog meer kapot dan op die vorige foto's, of wat? :naughty:

 

extra luchtgaatjes! :naughty:

 

Wie zou er getrokken hebben? :das:

 

Ik vind de glitters van vandaag trouwens wel beter zitten dan die van gisteren, nu ik ze heb kunnen vergelijken. Maar ik ben er nog steeds niet wild van. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Wie zou er getrokken hebben? :das:

 

Ik vind de glitters van vandaag trouwens wel beter zitten dan die van gisteren, nu ik ze heb kunnen vergelijken. Maar ik ben er nog steeds niet wild van. :teehee:

 

hmmm ik was het niet :sad:

 

Ja, nu had ie zn oog niet zwart, misschien is dat het?

 

 

Ik hoor net van Linde dat Mika uit de kast is? mocht ook wel eens...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy