Jump to content

Recommended Posts

hmmm ik was het niet :sad:

 

Ja, nu had ie zn oog niet zwart, misschien is dat het?

 

 

Ik hoor net van Linde dat Mika uit de kast is? mocht ook wel eens...

 

Volgens de reports in de Scala-thread heeft ie tijdens de gig daar verteld dat ie er al komt sinds z'n 16e. En hij schijnt erg aanrakerig te zijn geweest met de jongens daar. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

haha echt? okee :naughty: wat is het ook een slet he! :naughty:

I love it! :wub2:

 

't Is een del. Heel de gig doen met ontbloot bovenlijf. Daar hadden we bij moeten zijn. :aah:

 

Ik ga naar bed José, 't is stiekem alweer laat geworden. Fijne dag morgen, geniet van Wouter! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

't Is een del. Heel de gig doen met ontbloot bovenlijf. Daar hadden we bij moeten zijn. :aah:

 

Ik ga naar bed José, 't is stiekem alweer laat geworden. Fijne dag morgen, geniet van Wouter! :huglove:

 

Haha inderdaad ja... hoe mooi was dat uitzicht geweest! :wub2:

 

 

Thanks! Zal wel lukken! Slaap lekker, sweet dreams! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dat kan ik me wel voorstellen. Mijn ma wilde ook meer over Mika weten. Maar ik vind het machtig dat ze de moeite willen nemen of zelf te komen kijken. :thumb_yello:

 

 

voor Bienie, voor morgen :wink2:

zntvg6.jpg

 

Dank je :wub2:

 

 

 

 

 

 

Iemand thuis? :teehee::aah:

Link to comment
Share on other sites

Ik vraag me af of hij vandaag ook die lovertjes/strass op zn gezicht heeft :wub2:Wat een zonde dat dat in Brussel niet was seg, ik vind het super!

 

Ergens hoop ik toch dat hij daar geen week mee blijft rondlopen :aah:

1 keer is super & geweldig, 2 keer is ook nog leuk (en heel begrijpelijk als er nog niet eens een dag tussen de 2 gigs zit) maar het moet toch niet blijven duren vind ik persoonlijk :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ergens hoop ik toch dat hij daar geen week mee blijft rondlopen :aah:

1 keer is super & geweldig, 2 keer is ook nog leuk (en heel begrijpelijk als er nog niet eens een dag tussen de 2 gigs zit) maar het moet toch niet blijven duren vind ik persoonlijk :blush-anim-cl::roftl:

Neeee niet altijd hetzelfde! Dat is wat saai... Maar ik vind de party make up op zich wel heel cool, eerst dat oog, nu dit, zulke dingetjes mogen wel blijven van mij!:teehee:

Link to comment
Share on other sites

Neeee niet altijd hetzelfde! Dat is wat saai... Maar ik vind de party make up op zich wel heel cool, eerst dat oog, nu dit, zulke dingetjes mogen wel blijven van mij!:teehee:

 

Dat zeker wel :naughty::mf_rosetinted:

Zolang ie maar elke keer wat anders verzint :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Btw Droopsy, wil jij mijn Love Today screenshots selecteren? :roftl:

Heb ze gemaakt en heb hierdoor een paar kleine stukjes gezien (ik selecteer altijd van welk stuk van de video ik shots wil) en ik ben al een paar keer gestorven :teehee: Alles in detail zien gaat met teveel worden vrees ik :aah:

Link to comment
Share on other sites

Btw Droopsy, wil jij mijn Love Today screenshots selecteren? :roftl:

Heb ze gemaakt en heb hierdoor een paar kleine stukjes gezien (ik selecteer altijd van welk stuk van de video ik shots wil) en ik ben al een paar keer gestorven :teehee: Alles in detail zien gaat met teveel worden vrees ik :aah:

 

En wat moet ik dan precies doen? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

En wat moet ik dan precies doen? :teehee:

 

Haha :roftl:

Nou ... Ik heb een aantal mappen, variërend van zo'n 200 "foto's" tot 600 ofzo .. en daar moet je al de scherpe & leuke tussenuit halen :aah:

 

Ben er trouwens volop mee bezig .. ze zijn zo goed! :teehee::blush-anim-cl: Hij was echt veel te dichtbij :aah:

Link to comment
Share on other sites

Haha :roftl:

Nou ... Ik heb een aantal mappen, variërend van zo'n 200 "foto's" tot 600 ofzo .. en daar moet je al de scherpe & leuke tussenuit halen :aah:

 

Ben er trouwens volop mee bezig .. ze zijn zo goed! :teehee::blush-anim-cl: Hij was echt veel te dichtbij :aah:

 

En hoe geraak ik aan al die mappen :aah: En wow, dat zijn veel pics :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja tegenwoordig verbaast niks me meer! Geloof me! :teehee:

 

AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH ik kijk uit naar zaterdag :teehee: Dat die gozer me maar snel terugmailt!

 

:roftl:

Helemaal hyper ...

 

 

Ik weet trouwens nog niks zeker hé, even melden :bleh:

Denk dat ik zoiets even op het juiste moment moet melden .. en dat moment is vanavond zeker nog niet geweest :aah::teehee:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

Helemaal hyper ...

 

 

Ik weet trouwens nog niks zeker hé, even melden :bleh:

Denk dat ik zoiets even op het juiste moment moet melden .. en dat moment is vanavond zeker nog niet geweest :aah::teehee:

 

:teehee: Nou katrien en ik gaan wsl wel vrij zeker, wat hebben we te verliezen!

Link to comment
Share on other sites

Nou, allereerst waren we naar Wouter Hamel geweest, wat gewoon weer helemaal top was!! Maar vlak daarvoor werd ik door mn zus gebeld en toen vertelde ze dat ze zwanger is!! :shocked: Ik word tante! :wub2:

 

Oh dat is super!!!! Alle, ik heb geen flauw idee hoe dat voelt, maar het lijkt me wel speciaal om tante te worden! :boing:

Link to comment
Share on other sites

Meisjes! :boing:

 

Kaatje :boing:

 

Nou, allereerst waren we naar Wouter Hamel geweest, wat gewoon weer helemaal top was!! Maar vlak daarvoor werd ik door mn zus gebeld en toen vertelde ze dat ze zwanger is!! :shocked: Ik word tante! :wub2:

 

Aaaaaaaaaaaaaah, geweldig! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy