Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, allereerst waren we naar Wouter Hamel geweest, wat gewoon weer helemaal top was!! Maar vlak daarvoor werd ik door mn zus gebeld en toen vertelde ze dat ze zwanger is!! :shocked: Ik word tante! :wub2:

 

Goed optreden gezien dus, mooi! Zijn je ouders nog geweest?

 

Wat fantastisch. Het is heerlijk om tante te worden, je kan ze lekker verwennen, je mag ongegeneerd naar speeltuinen, pretparken, tekenfilms en ander jeugdig vermaak, en aan het einde van de dag gaan ze weer naar huis. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Mag ik hier misschien wat foto's spammen? :teehee:

In de mikagasmics is toch alleen Droopsy erin geïnteresseerd, en zij zit toevallig ook hier dus ... :aah:

 

Als Droopsy het graag wil, wie ben ik dan om ertegen te zijn. :mf_rosetinted:

 

JAJAJAJAJAJAJA GRAAAAAAAAAAAAAG, ik mis de foto's in de mikagasmics. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Goed optreden gezien dus, mooi! Zijn je ouders nog geweest?

 

Wat fantastisch. Het is heerlijk om tante te worden, je kan ze lekker verwennen, je mag ongegeneerd naar speeltuinen, pretparken, tekenfilms en ander jeugdig vermaak, en aan het einde van de dag gaan ze weer naar huis. :aah:

 

Ja! Mn ouders vonden het helemaal leuk! :wub2:

 

omg jaaaaaa :teehee: jeetje dat duurt nog wel even dan, maar jeeeeemig dat is wel erg tof! :aah:

Link to comment
Share on other sites

Als Droopsy het graag wil, wie ben ik dan om ertegen te zijn. :mf_rosetinted:

 

JAJAJAJAJAJAJA GRAAAAAAAAAAAAAG, ik mis de foto's in de mikagasmics. :biggrin2:

 

Ik weet niet of zij het graag wil .. Ik wil het vooral graag :roftl: Maar zij reageert als enige erop dus ik denk niet dat ze er wat tegen heeft .. :naughty:

 

 

Ingie daarentegen ....

Link to comment
Share on other sites

Ja! Mn ouders vonden het helemaal leuk! :wub2:

 

omg jaaaaaa :teehee: jeetje dat duurt nog wel even dan, maar jeeeeemig dat is wel erg tof! :aah:

 

Goed van ze :thumb_yello:

 

Er zijn zoveel leuke dingen in het leven :biggrin2:

 

Ik weet niet of zij het graag wil .. Ik wil het vooral graag :roftl: Maar zij reageert als enige erop dus ik denk niet dat ze er wat tegen heeft .. :naughty:

 

 

Ingie daarentegen ....

 

Ik heb Droopsy nog niet zien protesteren, dus post maar. Ingie gaat toch drama maken begreep ik :teehee:

Link to comment
Share on other sites

:licks_lips:

 

Ik geloof dat ik dit uiteindelijk toch leuker vind dan dat hele blote :teehee: Dat is leuk om even naar te kijken, maar ik kijk toch vooral naar z'n gezichtsuitdrukkingen. :biggrin2:

 

Aaaaaaaaw :wub2:

Volgens mij heb ik jou nodig in de mikagasmic ... :aah::roftl:

 

 

(anderen vinden alleen bloot-foto's leuk volgens mij .. ik vind ze af en toe wel leuk, maar niet constant :teehee::blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

:licks_lips:

 

Ik geloof dat ik dit uiteindelijk toch leuker vind dan dat hele blote :teehee: Dat is leuk om even naar te kijken, maar ik kijk toch vooral naar z'n gezichtsuitdrukkingen. :biggrin2:

Ik ook! Ik heb zelfs na die la scala gig gezegd dat ik het toch ook maar raar zou vinden een hele tijd op een ontblote mika te kijken, geef mij ook maar een mooie outfit, en dan soms beetje teasen :aah:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaw :wub2:

Volgens mij heb ik jou nodig in de mikagasmic ... :aah::roftl:

 

 

(anderen vinden alleen bloot-foto's leuk volgens mij .. ik vind ze af en toe wel leuk, maar niet constant :teehee::blush-anim-cl:)

 

Ik heb besloten er alleen nog maar snel doorheen te scrollen om te zien of er nieuwe foto's zijn. Ik wil anderen niet beledigen, wie het daar leuk vindt moet er vooral blijven komen, maar het geklets irriteert me. Of laat ik het zo zeggen: wat ik nu lees in de mikagasmics past niet bij mij, ik voel me er niet meer thuis. En dus doe ik wat ik in andere threads ook doe, als het niet bij me past blijf ik er weg.

Link to comment
Share on other sites

Jaaa!! Meteen de beste pics!

 

:swoon:

 

zie dat shirt nat van het zweet :teehee:

 

 

Dat had ik nog niet eens gezien :shocked::lmfao:

 

 

 

 

 

 

En dat teasen komt wel goed binnenkort ... Die shots van LT zijn echt niet normaal :teehee::blush-anim-cl:

 

 

 

Maar eerst nog wat anderen (anders raak ik in de war :roftl:) ..

 

1309_MVI_00250394-border.jpg

 

1309_MVI_00250402-border.jpg

 

1309_MVI_00250418-border.jpg

 

1309_MVI_00250430-border.jpg

 

1309_MVI_00250435-border.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ik heb besloten er alleen nog maar snel doorheen te scrollen om te zien of er nieuwe foto's zijn. Ik wil anderen niet beledigen, wie het daar leuk vindt moet er vooral blijven komen, maar het geklets irriteert me. Of laat ik het zo zeggen: wat ik nu lees in de mikagasmics past niet bij mij, ik voel me er niet meer thuis. En dus doe ik wat ik in andere threads ook doe, als het niet bij me past blijf ik er weg.

 

Hmm ja ... Ik blijf maar steeds proberen in de hoop er een andere wending in te krijgen .. Maar ze worden steeds hardnekkiger :aah::teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook! Ik heb zelfs na die la scala gig gezegd dat ik het toch ook maar raar zou vinden een hele tijd op een ontblote mika te kijken, geef mij ook maar een mooie outfit, en dan soms beetje teasen :aah:

 

Ja inderdaad, zo'n hemd dat nat aan z'n lijf vastplakt heeft toch iets meer :licks_lips: gehalte voor mij. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat had ik nog niet eens gezien :shocked::lmfao:

 

En dat teasen komt wel goed binnenkort ... Die shots van LT zijn echt niet normaal :blush-anim-cl:

Maar eerst nog wat anderen (anders raak ik in de war :roftl:) ..

 

 

1309_MVI_00250435-border.jpg

 

Oh die's mooi, van welk nummer is die?

 

 

Hmm ja ... Ik blijf maar steeds proberen in de hoop er een andere wending in te krijgen .. Maar ze worden steeds hardnekkiger :aah::teehee:

 

Ja dat is een feit, je kan proberen het meer naar het speelse te trekken, maar dan wordt het toch altijd een beetje plat wel...

 

Ja inderdaad, zo'n hemd dat nat aan z'n lijf vastplakt heeft toch iets meer :licks_lips: gehalte voor mij. :naughty:

 

Yup!!!! En vooral dan zo met een hemdje waar enkele borsthaartjes boven komen piepen:wub2:

Eigenlijk ben ik nu niet veel beter aan het doen dan in de mikagasmix :blush-anim-cl::aah:

Link to comment
Share on other sites

Oh die's mooi, van welk nummer is die?

 

 

Dank je :wub2:

Goh, daar vraag je wat :roftl: Uh .. Niet van Love Today in ieder geval :aah: Wat nummer heeft ie daarvoor gedaan? Zou ik in mijn videos moeten kijken :teehee:

 

En deze blik dan :wub2:

 

29603286fe6b10010d56678.jpg

 

Ohja, die is ZOOOOOOOOOO leuk :teehee::aah:

Link to comment
Share on other sites

Hmm ja ... Ik blijf maar steeds proberen in de hoop er een andere wending in te krijgen .. Maar ze worden steeds hardnekkiger :aah::teehee:

 

Ik vind je heel dapper. :thumb_yello:

 

Ja dat is een feit, je kan proberen het meer naar het speelse te trekken, maar dan wordt het toch altijd een beetje plat wel...

 

 

 

Yup!!!! En vooral dan zo met een hemdje waar enkele borsthaartjes boven komen piepen:wub2:

Eigenlijk ben ik nu niet veel beter aan het doen dan in de mikagasmix :blush-anim-cl::aah:

 

Valt wel mee hoor. De mikagasmics is om er om te kunnen kwijlen volgens mij, die smiley is tenslotte niet voor niets toegevoegd. :roftl: Maar er is kwijlen en kwijlen.

 

@José: waar ben jij nou gebleven? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dank je :wub2:

Goh, daar vraag je wat :roftl: Uh .. Niet van Love Today in ieder geval :aah: Wat nummer heeft ie daarvoor gedaan? Zou ik in mijn videos moeten kijken :teehee:

 

 

 

Ohja, die is ZOOOOOOOOOO leuk :teehee::aah:

 

Volgens je setlist was dat happy ending, en dat lijkt mij idd te kloppen aan de houding te zien:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy