Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fijn om wat Mika foto's te zien.

 

Is hier nog veel volk? (niet dat ik lang blijf hoor)

 

Hoi Leentje :bye: Nee, bijna iedereen is al naar bed. Bienie en ik zijn de achterblijvers.

 

Ohja, ik ben ook veel gesmolten tijdens het maken/kijken van de shots .. :teehee::wub2:

 

Dat kan ik me helemaal voorstellen. :wub2:

Edited by kaatje066
Link to comment
Share on other sites

Hoi Leentje :bye: Nee, bijna iedereen is al naar bed. Bienie en ik zijn zoals de achterblijvers.

 

 

 

Dat kan ik me helemaal voorstellen. :wub2:

 

Ik heb trouwens een ge-wel-di-ge nieuwe achtergrond :wub2:

Ik ben alleen de enige waarschijnlijk die 'm zo geweldig vindt :aah: En ergens hoop ik toch dat niemand anders 'm te zien krijgt .. :roftl:

 

(is niet zo erg hoor ... of misschien ook wel .. ik weet het niet goed :aah: Maar hij is leuk :wub2:)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb trouwens een ge-wel-di-ge nieuwe achtergrond :wub2:

Ik ben alleen de enige waarschijnlijk die 'm zo geweldig vindt :aah: En ergens hoop ik toch dat niemand anders 'm te zien krijgt .. :roftl:

 

(is niet zo erg hoor ... of misschien ook wel .. ik weet het niet goed :aah: Maar hij is leuk :wub2:)

 

Hehe maak ne mens anders nieuwsgierig!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb trouwens een ge-wel-di-ge nieuwe achtergrond :wub2:

Ik ben alleen de enige waarschijnlijk die 'm zo geweldig vindt :aah: En ergens hoop ik toch dat niemand anders 'm te zien krijgt .. :roftl:

 

(is niet zo erg hoor ... of misschien ook wel .. ik weet het niet goed :aah: Maar hij is leuk :wub2:)

 

:puppy_eyes: Zien?

 

(ik word oud, ik ga mezelf herhalen :roftl:)

 

Wel, dan hou ik jullie nog even gezelschap! :teehee:

En je mag gerust nog wat foto's posten hoor :wink2:

 

Gezellig dat je even blijft. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Ben toch nog steeds nieuwsgierig hoor :mf_rosetinted:

 

Echt? :aah:

 

Naja, dan zal ik er maar alvast aan beginnen? Mogen jullie raden welke van de 108 shots mijn achtergrond is :mf_rosetinted::bleh::roftl:

 

 

1309_MVI_00260110-border.jpg

 

1309_MVI_00260120-border.jpg

 

1309_MVI_00260135-border.jpg

 

1309_MVI_00260140-border.jpg

 

 

 

Eigenlijk wel geweldig hoe je die energie ziet veranderen hé? :wub2:

Hier geeft hij zich ook volledig, net zoals in de vorigen .. maar zo anders ... :wub2:

Link to comment
Share on other sites

:puppy_eyes: Zien?

 

(ik word oud, ik ga mezelf herhalen :roftl:)

 

 

Precies ja :aah:

Maar nu heb je de smiley tenminste al :mf_rosetinted:

 

 

Zoals ik al zei: hij zit ergens tussen de komende 108 shots die ik ga posten .. :naughty: (niet allemaal vandaag trouwens denk ik :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Echt? :aah:

 

Naja, dan zal ik er maar alvast aan beginnen? Mogen jullie raden welke van de 108 shots mijn achtergrond is :mf_rosetinted::bleh::roftl:

 

 

Eigenlijk wel geweldig hoe je die energie ziet veranderen hé? :wub2:

Hier geeft hij zich ook volledig, net zoals in de vorigen .. maar zo anders ... :wub2:

 

Was het de eerste? :biggrin2:

 

En ja het is super om hem zo bezig te zien. Ik moet zeggen, ik had na het optreden in Brussel een beetje een dubbel gevoel. En ik kan niet echt zeggen waaraan het lag (of mss een beetje aan het awkward babbeltje achteraf) want tijdens het concert heb ik staan dansen en meezingen maar bon. Maar met het blijven zien van de foto's en de filmpjes en alles wat er weer allemaal Mika-gerelateerd gebeurd, sja ben toch nog steeds trots op onze jongen hoor :wub2:

 

:puppy_eyes: Zien?

 

(ik word oud, ik ga mezelf herhalen :roftl:)

 

 

 

Gezellig dat je even blijft. :biggrin2:

 

Ik ben best gezellig :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Was het de eerste? :biggrin2:

 

En ja het is super om hem zo bezig te zien. Ik moet zeggen, ik had na het optreden in Brussel een beetje een dubbel gevoel. En ik kan niet echt zeggen waaraan het lag (of mss een beetje aan het awkward babbeltje achteraf) want tijdens het concert heb ik staan dansen en meezingen maar bon. Maar met het blijven zien van de foto's en de filmpjes en alles wat er weer allemaal Mika-gerelateerd gebeurd, sja ben toch nog steeds trots op onze jongen hoor :wub2:

 

 

 

Ik ben best gezellig :mf_rosetinted:

 

Neen :roftl:

 

Leuk :wub2:

Welk awkward babbeltje? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Neen :roftl:

 

Leuk :wub2:

Welk awkward babbeltje? :blink:

 

 

Het babbeltje op zich was niet awkward, zo eerder de moment dat er geen reactie meer kwam. Toen ik achteraf tegen Mika begon te leuteren over zijn haar enzo en toen voor Katrien een knuffel vroeg en toen .... geen reactie. Kon wel door de grond gaan :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Het babbeltje op zich was niet awkward, zo eerder de moment dat er geen reactie meer kwam. Toen ik achteraf tegen Mika begon te leuteren over zijn haar enzo en toen voor Katrien een knuffel vroeg en toen .... geen reactie. Kon wel door de grond gaan :blush-anim-cl:

 

Ach kom op, dat babbeltje was gewoon leuk! :biggrin2:

En zelfs dat met dat moeilijk einde .. Je hebt dat supergoed gedaan :wub2:

 

Volgende keer trouwens Mika gewoon even z'n ding laten doen voordat je dingen begint te vragen, die arme jongen kan niet alles tegelijk :aah: (net zoals ik trouwens, ik dacht dat ik dat over z'n haar ging vragen? Maar ik was nog aan het klooien met mijn camera & EP-boek toen jij al begon .. :roftl: Niet dat dat erg was hoor :wink2: ).

 

Is het deze?

 

Had gekund .. maar neen, toch niet :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy