Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmmja, ik zal 'm even bellen ...

"hey, we gaan zaterdag naar Brussel naar een gay-bay naar Mika's nieuwe cd luisteren .. Kom je ook?"

 

:aah:

Ik zie niets mis met dat telefoontje :mf_rosetinted: Doen zou ik zeggen

 

Ah, ik dacht dat het ook een feestje was ... ik vind het sowieso al wel eens leuk om naar een gaybar te gaan (had nog net met Droopsy afgesproken dat we dat sowieso eens zouden doen :biggrin2:) en als er dan Mika look-a-likes zijn zoveel te beter :wink2::naughty:

 

Jaja!! Dat is wel heeeel snel gegaan he ons eerste gay feestje :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Neen ... En in de mikagasmics wordt het er ook niet leuker op :boxed:

Hebben we toevallig niet ergens een thread waar mensen hun hart kunnen uitstorten? :teehee::roftl: (en dan bedoel ik niet even zeggen dat je je slecht voelt en waarom, maar gewoon hele uitgebreide dingen ...)

 

 

Of misschien toch wat leuks .. Vandaag op het werk mij ziek gelachen (eigenlijk het grootste deel van de dag :roftl:) en op een bepaald moment .. Iemand kwam langs en stond even in de buurt, ving dus een deel van een gesprek op maar wist niet wat er daarvoor allemaal gezegd was (of waar het over ging ofzo) en op een bepaald moment zeg ik iets (ik weet al niet meer precies wat), draait die persoon zich om, kijkt mij aan en gaat echt zo van: Sabine? Zo'n reactie had ik nu nooit van jou verwacht! Wat krijgen we nu?

 

En ik dacht bij mezelf: je zou me soms op een bepaalde plaats eens moeten bezig"zien", daar is dit niks tegen :teehee::aah:

 

(het was ergens iets sex-gerelateerd, maar ik weet eigenlijk echt al niet meer precies waar het nu over ging, er is zoveel afgeluld vandaag :aah :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ik zie niets mis met dat telefoontje :mf_rosetinted: Doen zou ik zeggen

 

 

 

Jaja!! Dat is wel heeeel snel gegaan he ons eerste gay feestje :roftl:

 

Yeah right, zal ik jou z'n telefoonnummer geven dan? :aah:

(ofja, het telefoonnummer van mijn verzekeringsagent, wat dus zijn moeder is .. je moet het waarschijnlijk via z'n moeder regelen als hij niet in de buurt is .. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Neen ... En in de mikagasmics wordt het er ook niet leuker op :boxed:

Hebben we toevallig niet ergens een thread waar mensen hun hart kunnen uitstorten? :teehee::roftl: (en dan bedoel ik niet even zeggen dat je je slecht voelt en waarom, maar gewoon hele uitgebreide dingen ...)

 

 

 

DANK JE!

 

Ik wou het net zeggen! Ik heb niet veel zin meer om er binnen te gaan!

Link to comment
Share on other sites

Yeah right, zal ik jou z'n telefoonnummer geven dan? :aah:

(ofja, het telefoonnummer van mijn verzekeringsagent, wat dus zijn moeder is .. je moet het waarschijnlijk via z'n moeder regelen als hij niet in de buurt is .. :roftl:)

 

Hmmmm Bummer! Nee, ik ben niet zo goed met moeders :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

DANK JE!

 

Ik wou het net zeggen! Ik heb niet veel zin meer om er binnen te gaan!

 

Ik dacht: ik gooi er wat AT-foto's binnen .. Dan hebben we tenminste foto's en hebben ze iets om over te "zagen", aangezien mijn Mika-foto's compleet genegeerd worden .. Maar zelfs dat werkt niet :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ik dacht: ik gooi er wat AT-foto's binnen .. Dan hebben we tenminste foto's en hebben ze iets om over te "zagen", aangezien mijn Mika-foto's compleet genegeerd worden .. Maar zelfs dat werkt niet :aah:

 

Ik vond het toen al hoog tijd voor pics toen ik jouw screenshots had gequote, maareuh, de boodschap kwam niet over...

Link to comment
Share on other sites

DANK JE!

 

Ik wou het net zeggen! Ik heb niet veel zin meer om er binnen te gaan!

 

Ik ben zooo opgelucht dat jullie er ook zo over denken ... Ik heb al geprobeerd met een paar - al zeg ik het zelf - heel sexy Mika-foto's, maar niets helpt dus ... :aah:

Ik ben overdag al psychologe :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Neen ... En in de mikagasmics wordt het er ook niet leuker op :boxed:

Hebben we toevallig niet ergens een thread waar mensen hun hart kunnen uitstorten? :teehee::roftl: (en dan bedoel ik niet even zeggen dat je je slecht voelt en waarom, maar gewoon hele uitgebreide dingen ...)

 

 

Of misschien toch wat leuks .. Vandaag op het werk mij ziek gelachen (eigenlijk het grootste deel van de dag :roftl:) en op een bepaald moment .. Iemand kwam langs en stond even in de buurt, ving dus een deel van een gesprek op maar wist niet wat er daarvoor allemaal gezegd was (of waar het over ging ofzo) en op een bepaald moment zeg ik iets (ik weet al niet meer precies wat), draait die persoon zich om, kijkt mij aan en gaat echt zo van: Sabine? Zo'n reactie had ik nu nooit van jou verwacht! Wat krijgen we nu?

 

En ik dacht bij mezelf: je zou me soms op een bepaalde plaats eens moeten bezig"zien", daar is dit niks tegen :teehee::aah:

 

(het was ergens iets sex-gerelateerd, maar ik weet eigenlijk echt al niet meer precies waar het nu over ging, er is zoveel afgeluld vandaag :aah :roftl:)

 

Nee, niet meer gezellig in de Mikagasmics? :blink:

 

Is er niet ooit zo'n thread geweest? Anyway, van mij mag je hier ook je hart uitstorten als je daar behoefte aan hebt hoor. ^^

 

LOL. :roftl:

Mensen vinden je er vast veel te onschuldig uitzien ofzo. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik vond het toen al hoog tijd voor pics toen ik jouw screenshots had gequote, maareuh, de boodschap kwam niet over...

 

Hmmja, volgens mij heb ik er daarna ook nog gepost (van Mika dan) .. maar dat werkt dus niet meer :aah:

Link to comment
Share on other sites

Wel blijven posten hoor, jouw screencaps zijn zo'n beetje de enige reden dat ik er nog binnenkom.

 

Voor deze bijvoorbeeld :wub2:

___1509_MVI_78690206-border.jpg

 

:boing: Hé, mijn arm staat erop :biggrin2::aah: ... ja sorry, ben een beetje hyper na een lange dag werken

Link to comment
Share on other sites

Nee, niet meer gezellig in de Mikagasmics? :blink:

 

Is er niet ooit zo'n thread geweest? Anyway, van mij mag je hier ook je hart uitstorten als je daar behoefte aan hebt hoor. ^^

 

LOL. :roftl:

Mensen vinden je er vast veel te onschuldig uitzien ofzo. :naughty:

 

Ik heb niks uit te storten :lmfao:

Maar andere mensen blijkbaar wel ... duidelijk ... (al zeggen ze eigenlijk niks, maar kom).

 

 

Ja, ik ben ook onschuldig :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wel blijven posten hoor, jouw screencaps zijn zo'n beetje de enige reden dat ik er nog binnenkom.

 

Voor deze bijvoorbeeld :wub2:

___1509_MVI_78690206-border.jpg

 

Aaaaaaaaaw :blush-anim-cl:

Maar ze zijn bijna op (de rest moet ik nog uitselecteren) en ik vind het eigenlijk nooit zo leuk om te posten en er geen reactie op te krijgen :teehee:

 

Zeker niet als je tegen een moeder moet zeggen: mag ik alsjeblieft je zoon meenemen naar een homobar :naughty:

 

:lmfao: Ik zie het zo voor me ...

Link to comment
Share on other sites

:lmfao: Kennelijk niet.

 

*edit* Inmiddels komen de verhalen los :teehee:

 

T duurde ff, maar nu is t ineens weer heel druk. :aah:

 

Ik heb echt de hele focking dag in de bioscoop gezeten, net als gister en net als morgen.. en overmorgen :biggrin2: dus.. nee :roftl:

 

 

hoi! :biggrin2:

 

LOL. Gezellig. :biggrin2:

 

 

Alles goed? ^^

 

Ik heb niks uit te storten :lmfao:

Maar andere mensen blijkbaar wel ... duidelijk ... (al zeggen ze eigenlijk niks, maar kom).

 

 

Ja, ik ben ook onschuldig :mf_rosetinted:

 

Aah. :roftl:

En dat doen ze in die thread? Vaag. :blink:

 

 

Precies. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben zooo opgelucht dat jullie er ook zo over denken ... Ik heb al geprobeerd met een paar - al zeg ik het zelf - heel sexy Mika-foto's, maar niets helpt dus ... :aah:

Ik ben overdag al psychologe :wink2:

 

Exact! Het was ook vrij duidelijk wat jij wou doen :aah:

 

Wel blijven posten hoor, jouw screencaps zijn zo'n beetje de enige reden dat ik er nog binnenkom.

 

Voor deze bijvoorbeeld :wub2:

___1509_MVI_78690206-border.jpg

 

Ohhh, toen ie de iggly wiggly shake deed! :teehee:

 

Zeker niet als je tegen een moeder moet zeggen: mag ik alsjeblieft je zoon meenemen naar een homobar :naughty:

 

Hahaha:roftl:

 

Hmmja, volgens mij heb ik er daarna ook nog gepost (van Mika dan) .. maar dat werkt dus niet meer :aah:

 

Nee dat bleek... Ochja, hier maar volspammen dan :aah:

Link to comment
Share on other sites

DANK JE!

 

Ik wou het net zeggen! Ik heb niet veel zin meer om er binnen te gaan!

 

Ik ben zooo opgelucht dat jullie er ook zo over denken ... Ik heb al geprobeerd met een paar - al zeg ik het zelf - heel sexy Mika-foto's, maar niets helpt dus ... :aah:

Ik ben overdag al psychologe :wink2:

 

Blij te horen dat jullie het ook zo ervaren. Ik dacht dat ik te kritisch begon te worden.

 

Zeker niet als je tegen een moeder moet zeggen: mag ik alsjeblieft je zoon meenemen naar een homobar :naughty:

 

Mwah, moet kunnen. :naughty:

 

Ik heb echt de hele focking dag in de bioscoop gezeten, net als gister en net als morgen.. en overmorgen :biggrin2: dus.. nee :roftl:

 

José! Allemaal voor school? Nog iets interessants voorbij zien komen, of moest je vooral op de techniek letten?

 

:boing: Hé, mijn arm staat erop :biggrin2::aah: ... ja sorry, ben een beetje hyper na een lange dag werken

 

Mooie arm :das:

 

Aaaaaaaaaw :blush-anim-cl:

Maar ze zijn bijna op (de rest moet ik nog uitselecteren) en ik vind het eigenlijk nooit zo leuk om te posten en er geen reactie op te krijgen :teehee:

 

Jammer. Ik zie ze graag.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy