Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Prima hoor. Werd net door een hele vage Britse toerist aangesproken die met me uit wilde. :aah::roftl:

 

:naughty: dus hij was niet leuk? zelfs niet door zn accent? :teehee:

 

José! Allemaal voor school? Nog iets interessants voorbij zien komen, of moest je vooral op de techniek letten?

 

Ja, alles voor school! We gingen onze EDO's kijken (eerste docu oefening) en daarna bespreken! Wel leerzaam hoor, maar oh zo vermoeiend!

Link to comment
Share on other sites

Blijkbaar is het daar ideaal ja ... :aah

 

Verrassend. :roftl:

 

:naughty: dus hij was niet leuk? zelfs niet door zn accent? :teehee:

 

Eh. Nee. :roftl:

En ook een beetje sneu. Ons gesprek ging zo:

 

Hij: 'Excuse me! Hello!' (Van zo'n 20 meter afstand...)

Ik: :blink:

Hij: 'Oh, sorry, you look like someone I know.

Where are you from?'

Ik: 'Amsterdam.'

Hij: 'Oh, you're Dutch? You look foreign.'

Ik: :blink:

Hij: 'Your style is very different.'

Ik: 'It is? :blink:' (Ik had jeans, sneakers en t-shirt aan...)

Hij: 'Yeah, emo or something.'

Ik: 'Emo?! :blink:'

Hij: 'Yeah. Or something. It's different.'

Ik: 'Ah.'

Hij: 'So, you fancy going for a drink?'

Ik: 'Ehh, no I've gotta go home.'

Hij: 'Can I have your number?'

Ik: 'Eh. No.'

 

:roftl:

(Hij was dus kaal en midden 30. :aah:)

 

En waar gaan jullie naartoe? :mf_rosetinted:

 

Engeland. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hiii hoe is het hier? :teehee:

 

Goed. Druk hierbinnen :biggrin2: Hoe is het met jou?

 

Verrassend. :roftl:

 

 

 

Eh. Nee. :roftl:

En ook een beetje sneu. Ons gesprek ging zo:

 

Hij: 'Excuse me! Hello!' (Van zo'n 20 meter afstand...)

Ik: :blink:

Hij: 'Oh, sorry, you look like someone I know.

Where are you from?'

Ik: 'Amsterdam.'

Hij: 'Oh, you're Dutch? You look foreign.'

Ik: :blink:

Hij: 'Your style is very different.'

Ik: 'It is? :blink:' (Ik had jeans, sneakers en t-shirt aan...)

Hij: 'Yeah, emo or something.'

Ik: 'Emo?! :blink:'

Hij: 'Yeah. Or something. It's different.'

Ik: 'Ah.'

Hij: 'So, you fancy going for a drink?'

Ik: 'Ehh, no I've gotta go home.'

Hij: 'Can I have your number?'

Ik: 'Eh. No.'

 

:roftl:

(Hij was dus kaal en midden 30. :aah:)

 

 

 

Engeland. :mf_rosetinted:

 

Hij mag nog wel even oefenen op z'n versiertrucs :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Kan ik toevallig hier niemand verleiden tot het worden van Air Traffic-fan? Ik voel me zo alleen :crybaby:

 

Ik ben geen echte fan, maar kan hun muziek wel appreciëren. Ik vond hen goed op Werchter vorig jaar ... en de zanger mag er best wezen!

 

Ik kan het me niet permitteren om van nog iemand fan te worden. Al veel van mijn vrije tijd gaat nu al naar Mika-fan zijn :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben geen echte fan, maar kan hun muziek wel appreciëren. Ik vond hen goed op Werchter vorig jaar ... en de zanger mag er best wezen!

 

Ik kan het me niet permitteren om van nog iemand fan te worden. Al veel van mijn vrije tijd gaat nu al naar Mika-fan zijn :aah:

 

Dat lukt best :mf_rosetinted:

Ik kan dat ook :roftl:

 

Heb je die foto's toevallig niet gezien in de mikagasmics? Waren toevallig van de zanger .. Zo leuk :wub2::aah:

 

 

 

 

Ik kwam trouwens deze toevallig net tegen:

Van ver ziet het er best wel leuk uit .. (van dichtbij was het een stuk minder die dingen :aah:)
Link to comment
Share on other sites

Dat lukt best :mf_rosetinted:

Ik kan dat ook :roftl:

 

Heb je die foto's toevallig niet gezien in de mikagasmics? Waren toevallig van de zanger .. Zo leuk :wub2::aah:

 

 

 

 

Ik kwam trouwens deze toevallig net tegen:

Van ver ziet het er best wel leuk uit .. (van dichtbij was het een stuk minder die dingen :aah:)

 

Ik ben er vrij zeker van dat ik het niet kan ... ik heb hier een man zitten die zich nu al vaak verwaarloosd voelt :teehee::blush-anim-cl:

 

Ja, heb de foto's gezien ... die tweede was super schattig :wub2:

 

Dat filmpje: ziet er best pijnlijk uit ... stond jij ertussen?

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er vrij zeker van dat ik het niet kan ... ik heb hier een man zitten die zich nu al vaak verwaarloosd voelt :teehee::blush-anim-cl:

 

Ja, heb de foto's gezien ... die tweede was super schattig :wub2:

 

Dat filmpje: ziet er best pijnlijk uit ... stond jij ertussen?

 

Aaaaaaaaaw .. :aah:

 

Dan is het goed .. Vond die ook echt leuk .. Volgens mij is die zooooo nerveus voordat die op het podium moet hé (ofja, dat weet ik eigenlijk wel zeker :aah:). Heb je mijn No More Running Away-video gezien? Daar zit ook een super Chris-moment bij :wub2:

 

Hmmja, ik stond daartussen .. Heb er zo ook eentje tegen mijn hoofd gehad (weet niet meer of het precies toen was, ze gooiden er vrij regelmatig mee, maar toen kwamen ze ineens allemaal tegelijk) en dat doet dus echt wel pijn :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Kan ik toevallig hier niemand verleiden tot het worden van Air Traffic-fan? Ik voel me zo alleen :crybaby:

 

Sorry Bienie, ik heb geen enkel bezwaar tegen foto's, wil ook met enige regelmaat filmpjes kijken/songs luisteren, maar ik heb al zo'n moeite om het nieuws rond Mika bij te houden :old::roftl:

 

Echt he? :roftl:

 

Ach, 't is altijd nog beter dan "hoeveel kost het?" (M'n ex woonde in Rotterdam in een buurt met veel clubs en straatprostituees :teehee:)

Link to comment
Share on other sites

Verrassend. :roftl:

 

 

 

Eh. Nee. :roftl:

En ook een beetje sneu. Ons gesprek ging zo:

 

Hij: 'Excuse me! Hello!' (Van zo'n 20 meter afstand...)

Ik: :blink:

Hij: 'Oh, sorry, you look like someone I know.

Where are you from?'

Ik: 'Amsterdam.'

Hij: 'Oh, you're Dutch? You look foreign.'

Ik: :blink:

Hij: 'Your style is very different.'

Ik: 'It is? :blink:' (Ik had jeans, sneakers en t-shirt aan...)

Hij: 'Yeah, emo or something.'

Ik: 'Emo?! :blink:'

Hij: 'Yeah. Or something. It's different.'

Ik: 'Ah.'

Hij: 'So, you fancy going for a drink?'

Ik: 'Ehh, no I've gotta go home.'

Hij: 'Can I have your number?'

Ik: 'Eh. No.'

 

:roftl:

(Hij was dus kaal en midden 30. :aah:)

 

 

 

Engeland. :mf_rosetinted:

 

wow :naughty: het is in ieder geval wel heel direct! :roftl:

Liet ie je daarna met rust?

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaaw .. :aah:

 

Dan is het goed .. Vond die ook echt leuk .. Volgens mij is die zooooo nerveus voordat die op het podium moet hé (ofja, dat weet ik eigenlijk wel zeker :aah:). Heb je mijn No More Running Away-video gezien? Daar zit ook een super Chris-moment bij :wub2:

 

Hmmja, ik stond daartussen .. Heb er zo ook eentje tegen mijn hoofd gehad (weet niet meer of het precies toen was, ze gooiden er vrij regelmatig mee, maar toen kwamen ze ineens allemaal tegelijk) en dat doet dus echt wel pijn :boxed:

 

Neen, heb dat filmpje nog niet gezien ... staat het gewoon in je youtube account? Zal morgen dan eens kijken ...

 

Nu ga ik mijn bedje in ... morgen terug vroeg op om te gaan werken :aah: en ik moet uitgerust zijn tegen zaterdag om te feesten met de homo's en de Mika-look-a-likes :naughty:

 

Slaapwel allemaal :bye:

Link to comment
Share on other sites

Sorry Bienie, ik heb geen enkel bezwaar tegen foto's, wil ook met enige regelmaat filmpjes kijken/songs luisteren, maar ik heb al zo'n moeite om het nieuws rond Mika bij te houden :old::roftl:

 

:tears:

 

Nuja, als ik wist dat er regelmatig eens iemand kwam (en ook reageerde) dan zou ik al het nieuws wel posten in de AT-thread .. Zoveel komt er van hun ook niet :aah: Maar omdat daar nooit iemand is heb ik er ook niet meer zo'n zin in :teehee::tears:

Link to comment
Share on other sites

Ach, 't is altijd nog beter dan "hoeveel kost het?" (M'n ex woonde in Rotterdam in een buurt met veel clubs en straatprostituees :teehee:)

 

:lmfao:

Das wel heel erg ja! :roftl:

 

wow :naughty: het is in ieder geval wel heel direct! :roftl:

Liet ie je daarna met rust?

 

Ja, dat wel. Hij zei gewoon iets van 'have nice evening' en ging weg. Gelukkig. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ik kwam trouwens deze toevallig net tegen:
Van ver ziet het er best wel leuk uit .. (van dichtbij was het een stuk minder die dingen :aah:)

 

Het ziet er inderdaad leuk uit, maar ik geloof dat het niet leuk was. Wat is daar de lol van?

 

Ik ben er vrij zeker van dat ik het niet kan ... ik heb hier een man zitten die zich nu al vaak verwaarloosd voelt :teehee::blush-anim-cl:

 

 

Zo een heb ik er ook geloof ik. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Neen, heb dat filmpje nog niet gezien ... staat het gewoon in je youtube account? Zal morgen dan eens kijken ...

 

Nu ga ik mijn bedje in ... morgen terug vroeg op om te gaan werken :aah: en ik moet uitgerust zijn tegen zaterdag om te feesten met de homo's en de Mika-look-a-likes :naughty:

 

Slaapwel allemaal :bye:

 

:wink2:

 

(staat ook gewoon in mijn account ja, heb een playlist van AT @ Pukkelpop :wink2:)

 

 

Slaap goed! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Het ziet er inderdaad leuk uit, maar ik geloof dat het niet leuk was. Wat is daar de lol van?

 

Geen idee ..

Het ziet er van ver ook leuker uit dan van dichtbij :aah:

 

Maar het had niet gemoeten van mij hoor :bleh:

Heb nu niet zoiets van: wauw, ben ik blij dat ik DAT meegemaakt heb!

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy