Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:wink2:

 

(staat ook gewoon in mijn account ja, heb een playlist van AT @ Pukkelpop :wink2:)

 

 

Slaap goed! :bye:

 

Ik was toch al eens gaan kijken (te nieuwsgierig :teehee:) ... Wat een leuke video ... hebben ze dat van Mika gepikt? :naughty:

 

Jij bent duidelijk meer fan van iemand anders van AT dan van de zanger ... :naughty::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Neen, heb dat filmpje nog niet gezien ... staat het gewoon in je youtube account? Zal morgen dan eens kijken ...

 

Nu ga ik mijn bedje in ... morgen terug vroeg op om te gaan werken :aah: en ik moet uitgerust zijn tegen zaterdag om te feesten met de homo's en de Mika-look-a-likes :naughty:

 

Slaapwel allemaal :bye:

 

Welterusten Katrien :bye:

Link to comment
Share on other sites

Neen, heb dat filmpje nog niet gezien ... staat het gewoon in je youtube account? Zal morgen dan eens kijken ...

 

Nu ga ik mijn bedje in ... morgen terug vroeg op om te gaan werken :aah: en ik moet uitgerust zijn tegen zaterdag om te feesten met de homo's en de Mika-look-a-likes :naughty:

 

Slaapwel allemaal :bye:

 

Truste! :huglove:

 

Goed hoor!

Ik zit tegen Nielo te klagen over manvolk.

Ze houdt zich nog goed. :teehee:

 

Ik kan veel hebben. :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik was toch al eens gaan kijken (te nieuwsgierig :teehee:) ... Wat een leuke video ... hebben ze dat van Mika gepikt? :naughty:

 

Jij bent duidelijk meer fan van iemand anders van AT dan van de zanger ... :naughty::biggrin2:

 

:sneaky2: Neen, van een andere band blijkbaar (waarvan Mika dat dan uiteraard ook heeft gepikt ..).

 

Nou .. ik uh ... kon niet anders .. Wilde de zanger wel filmen, maar dan had ik constant mensen in mijn beeld lopen :aah::teehee:

Link to comment
Share on other sites

Hela! Ik ga slapen! Morgen Mika in Amsterdam he! dan moet ik er wel tip top uitzien! :mf_rosetinted:

 

Slaap lekker! En tot morgen voor degene die er morgen ook zijn! :huglove:

 

Slaap goed! :bye:

 

En veel plezier morgen! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat is waar!

 

 

 

Goed hoor!

Ik zit tegen Nielo te klagen over manvolk.

Ze houdt zich nog goed. :teehee:

 

Dat is lekker klagen. :biggrin2: Problemen met eyecandy of met mannen in het algemeen?

 

Hela! Ik ga slapen! Morgen Mika in Amsterdam he! dan moet ik er wel tip top uitzien! :mf_rosetinted:

 

Slaap lekker! En tot morgen voor degene die er morgen ook zijn! :huglove:

 

Welterusten José, veel plezier morgen :huglove:

 

Ik kan veel hebben. :mf_rosetinted::roftl:

 

Dat blijkt wel. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy