Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nah, heb wat probleempjes en het was beter om niet te gaan .. Zou volgens mij toch niet hebben kunnen genieten dus dan had ik ook geen zin om heel die trip te doen :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Nah, heb wat probleempjes en het was beter om niet te gaan .. Zou volgens mij toch niet hebben kunnen genieten dus dan had ik ook geen zin om heel die trip te doen :teehee:

 

Aw, nee dat snap ik! Balen zeg! :huglove:

 

Seg, jij hebt toevallig geen zin om te vertalen? :teehee:

http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=19853

 

:naughty: Ik heb t wel gelezen, maar nee, ik heb geen zin om t te vertalen :teehee: Ik ben lui vandaag (altijd) :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, het is ook net wat te moeilijk om het zo uit het hoofd te doen (hoe vertaal je in godsnaam "met de gebakken peren zitten"? :lmfao:) en dus op dit moment net iets teveel moeite :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Weet het nog niet .. Zou nog eens iets met mijn pony moeten doen dus waarschijnlijk dat :bleh:

 

Was aan het denken om naar vliegshow te gaan die vandaag is, ging ik vroeger altijd elk jaar naartoe, maar de laatste keer was het toen 35°C ofzo (toen was dat ook nog in Juli dacht ik) en sindsdien ben ik een heel aantal jaar niet meer geweest :roftl: Maar nu zag ik net dat de entree ondertussen 20 euro is .. en zo geweldig vind ik dat nu ook allemaal niet :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Weet het nog niet .. Zou nog eens iets met mijn pony moeten doen dus waarschijnlijk dat :bleh:

 

Was aan het denken om naar vliegshow te gaan die vandaag is, ging ik vroeger altijd elk jaar naartoe, maar de laatste keer was het toen 35°C ofzo (toen was dat ook nog in Juli dacht ik) en sindsdien ben ik een heel aantal jaar niet meer geweest :roftl: Maar nu zag ik net dat de entree ondertussen 20 euro is .. en zo geweldig vind ik dat nu ook allemaal niet :lmfao:

 

Vliegshow? als in met vliegtuigjes? :teehee: Hmm daar zou ik denk ik ook geen 20 euro voor overhebben :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy