Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vliegshow? als in met vliegtuigjes? :teehee: Hmm daar zou ik denk ik ook geen 20 euro voor overhebben :naughty:

 

Nou, vliegtuigjes .. Probeer maar vliegtuigen .. Zo van die grote dingen die veel lawaai maken waar ze allerlei stunts mee uithalen :wink2:

 

 

Vroeger was dat altijd leuk .. maar volgens mij was het toen zowat gratis :aah: Heb er geen probleem mee om ervoor te betalen, maar ik dacht eerder iets richting € 5 ofzo (zonder de parking) .. € 20 gaat mij dan toch weer wat te ver :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou, vliegtuigjes .. Probeer maar vliegtuigen .. Zo van die grote dingen die veel lawaai maken waar ze allerlei stunts mee uithalen :wink2:

 

 

Vroeger was dat altijd leuk .. maar volgens mij was het toen zowat gratis :aah: Heb er geen probleem mee om ervoor te betalen, maar ik dacht eerder iets richting € 5 ofzo (zonder de parking) .. € 20 gaat mij dan toch weer wat te ver :roftl:

 

Ja okee... dat noem ik vliegtuigjes :roftl: Een Boeing noem ik een vliegtuig :roftl:

 

ja, voor 20 euro kan je naar Wouter Hamel én dan nog een drankje kopen! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja okee... dat noem ik vliegtuigjes :roftl: Een Boeing noem ik een vliegtuig :roftl:

 

ja, voor 20 euro kan je naar Wouter Hamel én dan nog een drankje kopen! :naughty:

 

Vliegtuigjes noem ik die modeldingen ... Die zijn ook leuk trouwens (zie ik regelmatig), maar iets kleiner :roftl: Kunnen trouwens ook serieus wat lawaai maken :blink:

 

Hmmja, dat is natuurlijk he-le-maal mijn ding :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Vliegtuigjes noem ik die modeldingen ... Die zijn ook leuk trouwens (zie ik regelmatig), maar iets kleiner :roftl: Kunnen trouwens ook serieus wat lawaai maken :blink:

 

Hmmja, dat is natuurlijk he-le-maal mijn ding :mf_rosetinted:

 

daar kan je niet over oordelen als je m nog nooit gezien hebt! :shun: Geloof me, als je m ooit live ziet, je kan hem gewoon niet niet leuk vinden! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

daar kan je niet over oordelen als je m nog nooit gezien hebt! :shun: Geloof me, als je m ooit live ziet, je kan hem gewoon niet niet leuk vinden! :wub2:

 

Waarschijnlijk ... Maar ik vrees dat de kans dat ik hem ooit live zie vrij klein is :aah:

Link to comment
Share on other sites

Als de kans er is, zal je m dan aangrijpen? :biggrin2:

Ongeveer de helft van de Dutch thread heeft m al een keer gezien ondertussen :naughty:

 

Weet ik niet .. Dan moet ie al echt dichtbij spelen en moet ik toevallig echt niks te doen hebben ... Ik ga er niet voor ruilen op het werk of iets dergelijks .. dat is maar voor bepaalde artiesten weggelegd :teehee::aah:

 

 

 

 

Ik ga even eten, tot zo :bye:

Link to comment
Share on other sites

Weet ik niet .. Dan moet ie al echt dichtbij spelen en moet ik toevallig echt niks te doen hebben ... Ik ga er niet voor ruilen op het werk of iets dergelijks .. dat is maar voor bepaalde artiesten weggelegd :teehee::aah:

 

Ik ga even eten, tot zo :bye:

 

Het zou maar zo kunnen dat ie eind dit jaar een keer in België komt optreden namelijk:teehee:

 

eet smakelijk!

Link to comment
Share on other sites

Hmm, misschien is het typisch Limburgs dan :teehee::roftl:

 

Vertel Droopsy, wat heb ik gemist?

 

Vertel! :naughty:

 

Wel, euhm, het waren dus gewoon Katrien en ik nog uiteindelijk:teehee: Hebben eerst hele tijd zitten rondrijden op zoek naar parking, dan maar in zo'n ondergrondse gaan staan. Dan het feestje zoeken, waren we vrij snel. Toen we aankwamen was er al... ik denk Love today keiluid aan't spelen, echt op straat te horen al :teehee: En het was echt stampvol, hebben we er zo ons doorgewurmd en vanachter was nog wel plek om te zitten. Was een vrij kleine bar en stond echt wel vol... Hingen wat mika posters op... Maar dat was het ook vrij wel...

 

Het was veel van die hedendaagse pop muziek, en om het uur misschien eens een mika lied:blink: Op een bepaald moment hadden ze er wel drie na elkaar gespeeld en dan ook rain, maar niemand kende dat daar! :aah: Dus wij als enige twee zitten meezingen :aah: En er waren ook niet echt mika lookalikes... Ik denk dat het meer gewoon het volk was dat er altijd komt... En ja, dan was het plots al 2.00u en Katrien moest normaal vroeg op, dus wij toch maar vertrokken. Dus misschien dat de echte wedstrijd en de rest van de nummers nog moesten komen, geen idee :blink:

 

Alle, wij terug dan, komen we bij de parking... was die gesloten........ Wij gebeld maar er wou niemand komen, dus zaten we daar, 2 meisjes, 's nachts in brussel gestrand! Gezellig! Alle, heb ik m'n ouders opgebeld, die zijn ons dan een geluk komen halen. Maar tijdens het wachten (zooo typisch), kwamen er weer zo twee venten ons lastig vallen he :sneaky2: En die zijn daar toch wel een hele tijd gebleven:sneaky2:

 

Ochja, al bij al was ik om 4 uur thuis :aah:

Link to comment
Share on other sites

Het zou maar zo kunnen dat ie eind dit jaar een keer in België komt optreden namelijk:teehee:

 

eet smakelijk!

 

Zoals ik zei: als het echt dicht is (en zeker als jullie ook komen :wub2:) wil ik het wel een kans geven .. Maar niet als hij op een maandagavond in Brussel gaat staan spelen of iets in die aard :aah:

 

 

 

 

 

@ Droopsy: Goh, wat heb ik allemaal gemist seg :tears:

Gelukkig dat je nog thuisgeraakt bent! Eigenlijk goed dat ik niet meegegaan ben, na zo'n avontuur zou ik nooit meer met jullie mee mogen :aah:

Link to comment
Share on other sites

Droopsy, wat een avontuur!

Dus de auto staat nog in Brussel?

 

Ja, rot he! M'n mika cd ligt er ook nog in, en van Katrien ook superveel spullen aangezien het haar auto is :teehee: En vandaag was de parking ook nog eens dicht! Dus ze kan hem maandag pas halen! Echt wat een hoofdstad hoor! Op een zaterdagnacht om 2 uur al dicht :sneaky2: Er stond keiveel volk met hetzelfde probleem trouwens.

 

jeetje.. klinkt als een standaard avond uit! :mf_rosetinted::roftl:

 

 

Haha maar wel leuk dat er volk was wat er normaal ook komt :teehee: en jammer dat het hele Mika-thema niet echt overkwam dan :blink:

 

Nee dat was echt jammer, maar we hebben wel onder ons allemaal herinneringen van concerten enzo opgehaald dus was wel heel gezellig allemaal:)

 

 

@ Droopsy: Goh, wat heb ik allemaal gemist seg :tears:

Gelukkig dat je nog thuisgeraakt bent! Eigenlijk goed dat ik niet meegegaan ben, na zo'n avontuur zou ik nooit meer met jullie mee mogen :aah:

 

Mwaaahahahaha, nou, we waren gelukkig nog niet zat :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ja, rot he! M'n mika cd ligt er ook nog in, en van Katrien ook superveel spullen aangezien het haar auto is :teehee: En vandaag was de parking ook nog eens dicht! Dus ze kan hem maandag pas halen! Echt wat een hoofdstad hoor! Op een zaterdagnacht om 2 uur al dicht :sneaky2: Er stond keiveel volk met hetzelfde probleem trouwens.

 

 

Mwaaahahahaha, nou, we waren gelukkig nog niet zat :aah:

 

Dat moest er ook nog eens bijkomen :roftl:

 

Maar hadden jullie dan niet op de sluitingstijd van de parking gelet? Laatste keren dat ik in Brussel was wist ik op voorhand dat de parking om 1u dicht zou zijn :bleh: (en volgens mij is dat standaard bij die parkings zo, weet natuurlijk niet waar jullie je gezet hebben ...).

 

Maar fijn dat het toch nog gezellig was :original:

Link to comment
Share on other sites

Dat moest er ook nog eens bijkomen :roftl:

 

Maar hadden jullie dan niet op de sluitingstijd van de parking gelet? Laatste keren dat ik in Brussel was wist ik op voorhand dat de parking om 1u dicht zou zijn :bleh: (en volgens mij is dat standaard bij die parkings zo, weet natuurlijk niet waar jullie je gezet hebben ...).

 

Maar fijn dat het toch nog gezellig was :original:

 

Het hing nergens aangegeven, alleen de ingang langs waar je binnen moest wandelen als je je auto wou gaan halen...en op het kaartje stond het ja, maar ga je daar op letten? Wij alleszins niet.. Weten we ook weer, Brussel is saaie stad :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Het hing nergens aangegeven, alleen de ingang langs waar je binnen moest wandelen als je je auto wou gaan halen...en op het kaartje stond het ja, maar ga je daar op letten? Wij alleszins niet.. Weten we ook weer, Brussel is saaie stad :mf_rosetinted:

 

Ja nou ... Ik zou dat dus wel doen :aah:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy