Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het hing nergens aangegeven, alleen de ingang langs waar je binnen moest wandelen als je je auto wou gaan halen...en op het kaartje stond het ja, maar ga je daar op letten? Wij alleszins niet.. Weten we ook weer, Brussel is saaie stad :mf_rosetinted:

 

Ja ... het was zeker niet mijn geluksdag zoals de vorige keer als ik in Brussel was :boxed: Hoewel ik wel een hele gezellig avond gehad heb met Droopsy !!! We misten alleen Mika een beetje :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja ... het was zeker niet mijn geluksdag zoals de vorige keer als ik in Brussel was :boxed: Hoewel ik wel een hele gezellig avond gehad heb met Droopsy !!! We misten alleen Mika een beetje :wink2:

 

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaw :huglove:

 

 

Mij niet gemist? :tears:

 

 

 

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaw :huglove:

 

 

Mij niet gemist? :tears:

 

 

 

 

:bleh:

 

Zeker nu ik weet dat jij niet zo vergeten zijn om naar het kaartje te kijken voor het uur :wink2::bleh:

 

Neen serieus, voel je je al wat beter ondertussen?

Link to comment
Share on other sites

Zeker nu ik weet dat jij niet zo vergeten zijn om naar het kaartje te kijken voor het uur :wink2::bleh:

 

Neen serieus, voel je je al wat beter ondertussen?

 

Oh, dan is het goed :aah::roftl:

 

Bwa, vandaag gaat het eigenlijk wel, al heb ik nog steeds pijn .. Maar ik heb vandaag ook de hele dag eigenlijk niks gedaan (met uitzondering van de paarden 2x gaan voeren en de mest opruimen e.d.) dus dat ik nu niet zoveel pijn heb wil eigenlijk niks zeggen .. Ik zal het je morgen weten te vertellen of het echt beter gaat of niet (morgen moet ik weer gewoon werken en daarna nog de paarden voeren etc.) :aah:

Link to comment
Share on other sites

Oh, dan is het goed :aah::roftl:

 

Bwa, vandaag gaat het eigenlijk wel, al heb ik nog steeds pijn .. Maar ik heb vandaag ook de hele dag eigenlijk niks gedaan (met uitzondering van de paarden 2x gaan voeren en de mest opruimen e.d.) dus dat ik nu niet zoveel pijn heb wil eigenlijk niks zeggen .. Ik zal het je morgen weten te vertellen of het echt beter gaat of niet (morgen moet ik weer gewoon werken en daarna nog de paarden voeren etc.) :aah:

 

Heb jij vaak zo'n last van je gewrichten?

Hopelijk gaat het idd morgen ook nog beter !!!

Link to comment
Share on other sites

Heb jij vaak zo'n last van je gewrichten?

Hopelijk gaat het idd morgen ook nog beter !!!

 

Goh vaak .. wat is vaak?

Maar ja, heb er wel eens last van .. Lijkt nu vaker voor te komen en langer te duren ... Begin te denken dat ik misschien toch maar eens naar de dokter moet ermee, maar langs de andere kant zie ik dat ook totaal niet zitten :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Goh vaak .. wat is vaak?

Maar ja, heb er wel eens last van .. Lijkt nu vaker voor te komen en langer te duren ... Begin te denken dat ik misschien toch maar eens naar de dokter moet ermee, maar langs de andere kant zie ik dat ook totaal niet zitten :boxed:

 

Ja, misschien best dan toch eens naar de dokter ... begrijp wel dat dit niet fijn is.

 

Ik ga eens in mijn zeteltje kruipen en nog wat bekomen van ons nachtelijke uitstapje :naughty: Morgen moet ik er alweer vroeg uit om de auto te gaan halen.

 

Tot gauw :bye:

Link to comment
Share on other sites

 

T4P!

 

 

Vanavond ben ik er waarschijnlijk weer niet meiden, ik moet werken. Nu ook trouwens :fisch:

 

Wat vinden jullie van de nieuwe kleuren?

Link to comment
Share on other sites

Je bent gewoon normaal hoor, ik heb dat ook :mf_rosetinted:

 

:lmfao:

 

Ja, prima. Met jou?

 

dankje, eindelijk iemand die dat zegt :mf_rosetinted:

kreeg vandaag nog te horen dat ik knettergek was :roftl:

 

ook alles ok, alleen heel moe, heb t druk de laatste tijd

Ik ga nu toch maar slapen, heb morgen een grote toets wiskunde, moet je een beetje fris voor zijn :mf_rosetinted:

 

Ik kom morgen terug voor wat langer, echt waar :mf_rosetinted:

 

bye bye :bye:

 

Het lijkt trouwens of ik op mikasounds zit :blink:

eerst vond ik dat paars wel leuk, maar zonder het oranje is het toch maar raar :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy