Jump to content

Recommended Posts

ik heb t blad ook nog nergens gespot.. maar staat niet op die site dat ie 3,60 kost?

 

is hier eigenlijk een fotoshoot van ofzo? :teehee:

GN139.jpg

 

Als ik het goed begrijp kan je het gewoon kopen (alleen geen idee of dat dan in de gewone krantenwinkels is?), maar kan je 'm ook gratis krijgen in een gaybar ..

 

Denk het wel, want die foto heb ik volgens mij al eens gezien .. Niet? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als ik het goed begrijp kan je het gewoon kopen (alleen geen idee of dat dan in de gewone krantenwinkels is?), maar kan je 'm ook gratis krijgen in een gaybar ..

 

Denk het wel, want die foto heb ik volgens mij al eens gezien .. Niet? :teehee:

 

Ik ken t niet, maar dat kan ook heel erg aan mij liggen, want ik ben van niks op de hoogte, behalve van belangrijke dingen zoals Mika's biseksualiteit natuurlijk! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Meestal wel. Vandaag niet. :naughty:

 

Moet ik miss toch maar ns gaan doen dan. :aah:

 

:naughty:

 

Ik ben ook niet zo op de hoogte hoor.. maar ik had toevallig de thread erover gevonden :roftl:

 

Moet wel zeggen dat ik blij ben dat het daarbij blijft, en er niet ondertussen 100 thread zijn met OMG, Mika is bi :shocked:

 

 

 

(maar dat is misschien net omdat ie bi zou zijn, als ie gay had gezegd was dat misschien wel anders geweest :aah:)

Link to comment
Share on other sites

Ik ken t niet, maar dat kan ook heel erg aan mij liggen, want ik ben van niks op de hoogte, behalve van belangrijke dingen zoals Mika's biseksualiteit natuurlijk! :mf_rosetinted:

 

Pfff, ik volg niks meer tegenwoordig .. Behalve dat uiteraard :aah:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

Ik ben ook niet zo op de hoogte hoor.. maar ik had toevallig de thread erover gevonden :roftl:

 

Moet wel zeggen dat ik blij ben dat het daarbij blijft, en er niet ondertussen 100 thread zijn met OMG, Mika is bi :shocked:

 

 

 

(maar dat is misschien net omdat ie bi zou zijn, als ie gay had gezegd was dat misschien wel anders geweest :aah:)

 

Daarom dacht ik eerst ook dat t nog nergens op t forum stond. Ik had minstens een levensgrote banner met 'Mika is bi' verwacht. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, even wat ik heb ontdekt .. (of wat ze mij doorgegeven hebben want ik had het zelf nog niet gezien..)

 

jimairtrafficThis new mika song sounds like a Toys'r'Us advert...

 

 

 

Wat moet je met zoiets? :aah:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, even wat ik heb ontdekt .. (of wat ze mij doorgegeven hebben want ik had het zelf nog niet gezien..)

 

jimairtrafficThis new mika song sounds like a Toys'r'Us advert...

 

 

 

Wat moet je met zoiets? :aah:

 

:roftl:

 

Ehh... wat je daarmee moet? Geen idee, al begrijp ik z'n opmerking wel. Een beetje. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Ehh... wat je daarmee moet? Geen idee, al begrijp ik z'n opmerking wel. Een beetje. :teehee:

 

:mf_rosetinted:

Ik wil een reactie geven.. maar aangezien ik daar altijd zo geweldig goed in ben .. :aah:

 

Hallo meiden, ik heb jullie gemist :wub2:

 

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje!!!!!!!! :boing: :boing: :boing:

 

Ik jou ook :teehee:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

Je kan vragen welke ie bedoelt? En zeggen dat een Toys R Us advert niet perse negatief is... :roftl:

 

Ja, .. "talking about WAG?" En dan Jim: :blink:

 

Niet perse negatief? Heb je daar ook een uitleg bij? :aah:

Link to comment
Share on other sites

Kaatje!!! :boing:

 

Alles goed?

 

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje!!!!!!!! :boing: :boing: :boing:

 

Ik jou ook :teehee:

 

ik heb je ook gemist!!! :wub2:

 

:huglove:

 

Wat is er veel gebeurd in die paar dagen zeg, ik zit me rot te kijken aan video's en foto's. :aah:

 

Hoe is het met jullie?

Link to comment
Share on other sites

:huglove:

 

Wat is er veel gebeurd in die paar dagen zeg, ik zit me rot te kijken aan video's en foto's. :aah:

 

Hoe is het met jullie?

 

Jij kijkt die nog? :blink:

Ik heb opgegeven :teehee::aah:

 

 

:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:huglove:

 

Wat is er veel gebeurd in die paar dagen zeg, ik zit me rot te kijken aan video's en foto's. :aah:

 

Hoe is het met jullie?

 

Ik loop ongeveer een jaar achter met foto's en video's. :roftl:

 

Met mij alles goed hoor. ^^

Met jou?

 

Jij kijkt die nog? :blink:

Ik heb opgegeven :teehee::aah:

 

 

:thumbdown:

 

What's wrong? :huglove:

Link to comment
Share on other sites

:huglove:

 

Wat is er veel gebeurd in die paar dagen zeg, ik zit me rot te kijken aan video's en foto's. :aah:

 

Hoe is het met jullie?

 

Je was nu een paar daagjes weggeweest? (sorry mn dagen waren nogal hectisch, ik was t vergeten :blink:) Hoe was t??

 

 

Met mij is alles goed verder! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Da's niet goed :no: Ziek?

 

Ik krijg het gewoon niet gekeken :teehee::aah:

 

Da's niet goed :no: Ziek?

 

 

What's wrong? :huglove:

 

 

Neen, niet ziek .. Pijn .. :boxed:

 

Ben vandaag naar de dokter geweest en hij denkt dat het ontstekingen zijn van de aanhechtingsspieren van mijn gewrichten ..

 

Ja, hij denkt dat dus .. Het gaat zo'n beetje als bij House M.D.: denken aan een bepaalde diagnose, medicatie daarvoor geven en als het na een tijdje niet werkt kijken we wel weer verder ...

 

Maarja, maar hopen dat het gewoon wel werkt, want het begint nu toch echt wel op mijn systeem te werken :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Met mij alles goed hoor. ^^

Met jou?

 

Je was nu een paar daagjes weggeweest? (sorry mn dagen waren nogal hectisch, ik was t vergeten :blink:) Hoe was t??

 

 

Met mij is alles goed verder! :biggrin2:

 

Ik ben van vrijdag tot/met zondag in Alkmaar geweest. Het was natuurlijk heerlijk weer, dus veel terrasjes uitgeprobeerd :biggrin2: Lekker uit eten geweest, geshopt en voor we naar huis gingen lekker gewandeld in de duinen bij Bergen aan Zee. :cheerful_h4h:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy