Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben van vrijdag tot/met zondag in Alkmaar geweest. Het was natuurlijk heerlijk weer, dus veel terrasjes uitgeprobeerd :biggrin2: Lekker uit eten geweest, geshopt en voor we naar huis gingen lekker gewandeld in de duinen bij Bergen aan Zee. :cheerful_h4h:

 

awww klinkt heel gezellig, heeft je mannetje er ook zo van genoten? :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg het gewoon niet gekeken :teehee::aah:

 

 

 

 

 

 

 

Neen, niet ziek .. Pijn .. :boxed:

 

Ben vandaag naar de dokter geweest en hij denkt dat het ontstekingen zijn van de aanhechtingsspieren van mijn gewrichten ..

 

Ja, hij denkt dat dus .. Het gaat zo'n beetje als bij House M.D.: denken aan een bepaalde diagnose, medicatie daarvoor geven en als het na een tijdje niet werkt kijken we wel weer verder ...

 

Maarja, maar hopen dat het gewoon wel werkt, want het begint nu toch echt wel op mijn systeem te werken :blush-anim-cl:

 

Ouch! :boxed:

 

Hopelijk werkt t! :huglove:

 

Ik heb dat bij dokters ook altijd. Ze weten nooit wat t is. Echt irritant.

 

Ik ben van vrijdag tot/met zondag in Alkmaar geweest. Het was natuurlijk heerlijk weer, dus veel terrasjes uitgeprobeerd :biggrin2: Lekker uit eten geweest, geshopt en voor we naar huis gingen lekker gewandeld in de duinen bij Bergen aan Zee. :cheerful_h4h:

 

Ooooh, klinkt heel relaxed! T was ook mooi weer dit weekend!

Link to comment
Share on other sites

Waarom moet ie trouwens net een nummer van Mika uitkiezen? :aah:

Er zijn zoveel nummers op de wereld :roftl:

 

Dat doet ie speciaal om jou te pesten, als voormalig (bijna) fan van de week. :mf_rosetinted:

 

awww klinkt heel gezellig, heeft je mannetje er ook zo van genoten? :biggrin2:

 

Ja, hij vond het heerlijk. We hadden ook een goed hotel, aangepast voor de rolstoel, en een riante kamer.

 

alkmaar03.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dat doet ie speciaal om jou te pesten, als voormalig (bijna) fan van de week. :mf_rosetinted:

 

 

 

Ja, hij vond het heerlijk. We hadden ook een goed hotel, aangepast voor de rolstoel, en een riante kamer.

 

http://i285.photobucket.com/albums/ll42/kaatje066/alkmaar03.jpg

 

Ja, vast :mf_rosetinted:

Stiekem wil ie toch wel graag weer contact.... Daarom gaat hij, uiteraard, nu niet meer reageren .. :mf_rosetinted:

 

 

Klinkt goed!

Link to comment
Share on other sites

Neen, niet ziek .. Pijn .. :boxed:

 

Ben vandaag naar de dokter geweest en hij denkt dat het ontstekingen zijn van de aanhechtingsspieren van mijn gewrichten ..

 

Ja, hij denkt dat dus .. Het gaat zo'n beetje als bij House M.D.: denken aan een bepaalde diagnose, medicatie daarvoor geven en als het na een tijdje niet werkt kijken we wel weer verder ...

 

Maarja, maar hopen dat het gewoon wel werkt, want het begint nu toch echt wel op mijn systeem te werken :blush-anim-cl:

 

Is die dokter van jou net zo sexy als Hugh Laurie :das:?

 

Is het dan waarschijnlijk toch een vorm van reuma? Goed dat je nu toch naar de dokter bent gegaan hoor. Dat die pijnen steeds terugkomen is niet goed.

Link to comment
Share on other sites

Is die dokter van jou net zo sexy als Hugh Laurie :das:?

 

Is het dan waarschijnlijk toch een vorm van reuma? Goed dat je nu toch naar de dokter bent gegaan hoor. Dat die pijnen steeds terugkomen is niet goed.

 

Jammer genoeg niet :sneaky2:

 

Tja, dat weten we dus niet .. Hij dacht in eerste instantie van niet omdat het niet in de gewrichten zelf lijkt te zitten, maar 100% zeker kan hij niet zijn (tuurlijk niet .. dat weten we pas als de medicatie al dan niet werkt ..). Ik had geen last van zwellingen ed wat toch wel typisch daarvoor is, maar nu heeft hij op mijn knie zitten duwen enzo (ik hing bijna tegen het plafond :boxed:) en een paar uur later had ik wel een zwelling ... Dus ja :boxed:

 

We zien nog wel ..

Ik moet stilaan afsluiten want de batterij van mijn laptop is bijna op :teehee:

 

Slaap goed! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Jammer genoeg niet :sneaky2:

 

Tja, dat weten we dus niet .. Hij dacht in eerste instantie van niet omdat het niet in de gewrichten zelf lijkt te zitten, maar 100% zeker kan hij niet zijn (tuurlijk niet .. dat weten we pas als de medicatie al dan niet werkt ..). Ik had geen last van zwellingen ed wat toch wel typisch daarvoor is, maar nu heeft hij op mijn knie zitten duwen enzo (ik hing bijna tegen het plafond :boxed:) en een paar uur later had ik wel een zwelling ... Dus ja :boxed:

 

We zien nog wel ..

Ik moet stilaan afsluiten want de batterij van mijn laptop is bijna op :teehee:

 

Slaap goed! :bye:

 

:boxed: Klinkt niet prettig.

 

Truste!!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal!

Ik sta op het punt om naar bed te gaan, maar zat nog even te searchen op Twitter. Tik als zoekopdracht maar eens mika bisexual in.....

Wat een reacties! Deze heb ik vandaag al vaker op internet gezien: Bi now, Gay later. Op zich wel grappig bedacht:wink2:

 

Ben benieuwd naar het volledige interview. Die redactie zal wel uit z'n dak gegaan zijn met zo'n uitspraak van ons Mikaatje :roftl: En de verkoop is waarschijnlijk ook nog nooit zo snel gegaan!:naughty:

 

Nou, veel plezier nog en tot gauw. :punk:

Link to comment
Share on other sites

Of course, Mika is biseksueel... big news :mf_rosetinted:

 

Ik moest er vooral erg om lachen dat het vanmorgen op de voorpagina van nu.nl stond. Eigenlijk had ik niet gedacht dat er nog veel mensen op zo'n mededeling zaten te wachten. Naïef :doh:

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal!

Ik sta op het punt om naar bed te gaan, maar zat nog even te searchen op Twitter. Tik als zoekopdracht maar eens mika bisexual in.....

Wat een reacties! Deze heb ik vandaag al vaker op internet gezien: Bi now, Gay later. Op zich wel grappig bedacht:wink2:

 

Ben benieuwd naar het volledige interview. Die redactie zal wel uit z'n dak gegaan zijn met zo'n uitspraak van ons Mikaatje :roftl: En de verkoop is waarschijnlijk ook nog nooit zo snel gegaan!:naughty:

 

Nou, veel plezier nog en tot gauw. :punk:

 

:roftl:

Tot ziens Anneke :bye:

Link to comment
Share on other sites

Dat voelden we spontaan allemaal aan, en daarom kwamen we online. :mf_rosetinted:

 

zulke dingen gaan heel snel over het internet! :naughty:

 

Ik moest er vooral erg om lachen dat het vanmorgen op de voorpagina van nu.nl stond. Eigenlijk had ik niet gedacht dat er nog veel mensen op zo'n mededeling zaten te wachten. Naïef :doh:

 

Ik had t ook niet echt gedacht hoor! :teehee:

 

 

 

Ik ga slapen babes! Tot snel! :huglove: x

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal!

Ik sta op het punt om naar bed te gaan, maar zat nog even te searchen op Twitter. Tik als zoekopdracht maar eens mika bisexual in.....

Wat een reacties! Deze heb ik vandaag al vaker op internet gezien: Bi now, Gay later. Op zich wel grappig bedacht:wink2:

 

Ben benieuwd naar het volledige interview. Die redactie zal wel uit z'n dak gegaan zijn met zo'n uitspraak van ons Mikaatje :roftl: En de verkoop is waarschijnlijk ook nog nooit zo snel gegaan!:naughty:

 

Nou, veel plezier nog en tot gauw. :punk:

 

:roftl:

 

Tot gauw! :huglove:

 

zulke dingen gaan heel snel over het internet! :naughty:

 

 

 

Ik had t ook niet echt gedacht hoor! :teehee:

 

 

 

Ik ga slapen babes! Tot snel! :huglove: x

 

Ja, maar toch kwam ik er net hier pas achter. :roftl:

 

Truste! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Of course, Mika is biseksueel... big news :mf_rosetinted:

 

Ik had het kunnen weten natuurlijk.

 

Hij is erg trots op z'n bril, en op z'n verzameling petten :roftl:

 

:bye: Hoe is het met jou?

 

Zou ik ook zijn als ik hem was!

 

Met mij is het goed, met jou?

 

Bi now, Gay later.

 

Dat zei ik net nog tegen Ana/Queenie.

Heel veel mensen als ze uit de kast komen zeggen dat ze bi zijn...

Dan kan iedereen vast wennen..

En daarna.. komt het hoge woord eruit.. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy