Jump to content

Recommended Posts

Hee hallo!

 

Bienie, wat heb je?

Net gekeken naar het optreden bij GMTV. Leuk dat paarse t-shirt, zo is het weer een normale jongen....:wink2:

 

Morgenochtend komt ie bij BBC Breakfast, als ik goed heb nagedacht is dat Nederlandse tijd half 8, klopt dat? Ik zal straks de DVD-recorder gaan instellen.

 

Ik ben gisteren geopereerd aan mijn knie. De chirurg heeft 1/3de van de meniscus weggehaald en het kraakbeen gepolijst. Tijdens de ingreep vertelde hij me meteen dat ik 3 weken op krukken moet lopen! Balen, want vantevoren was aangeven 3 dagen! Nou, dat wordt een heel georganiseer met het naar school brengen van de kinderen enzo! Gelukkig heeft mijn man gisteren en vandaag vrij genomen, maar morgen (en de rest van de week) moet hij echt weer aan het werk. Ik kom niet in aanmerking voor wat voor thuishulp dan ook. Er wordt doodleuk gezegd: dan moet uw man maar wat langer vrij nemen van z'n werk.

 

Ik ga zo eens even mijn zeer charmante, pas aangeschafte joggingbroek aantrekken en hulp vragen om van de trap af te komen: ik ben vandaag nog niet beneden geweest!

De hele dag in bed liggen klinkt lekker, maar als het noodgedwongen is ben je het gauw zat!

 

'

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Da's een hele elegante foto :roftl:

 

Wat heb je? Weer pijn, of nu een "gewoon" griepje?

 

Vond ik ookal :aah:

 

Griep, denk ik .. vrees ik .. Wil dat het morgen over is maar waarschijnlijk .. :boxed: Nuja, heb nog geen koorts, dus zolang die niet komt zal het wel gaan .. Pijn nog altijd, nu nog een beetje meer natuurlijk :aah::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hee hallo!

 

Bienie, wat heb je?

Net gekeken naar het optreden bij GMTV. Leuk dat paarse t-shirt, zo is het weer een normale jongen....:wink2:

 

Morgenochtend komt ie bij BBC Breakfast, als ik goed heb nagedacht is dat Nederlandse tijd half 8, klopt dat? Ik zal straks de DVD-recorder gaan instellen.

 

Ik ben gisteren geopereerd aan mijn knie. De chirurg heeft 1/3de van de meniscus weggehaald en het kraakbeen gepolijst. Tijdens de ingreep vertelde hij me meteen dat ik 3 weken op krukken moet lopen! Balen, want vantevoren was aangeven 3 dagen! Nou, dat wordt een heel georganiseer met het naar school brengen van de kinderen enzo! Gelukkig heeft mijn man gisteren en vandaag vrij genomen, maar morgen (en de rest van de week) moet hij echt weer aan het werk. Ik kom niet in aanmerking voor wat voor thuishulp dan ook. Er wordt doodleuk gezegd: dan moet uw man maar wat langer vrij nemen van z'n werk.

 

Ik ga zo eens even mijn zeer charmante, pas aangeschafte joggingbroek aantrekken en hulp vragen om van de trap af te komen: ik ben vandaag nog niet beneden geweest!

De hele dag in bed liggen klinkt lekker, maar als het noodgedwongen is ben je het gauw zat!

 

'

 

Hoi Anneke :bye:

Ik las over je operatie bij de Oldlings. Dat is een tegenvaller zeg, drie weken op krukken. :blink: Wat lullig dat ze je dat vooraf niet duidelijk hebben verteld.

Tja, thuiszorg regelen is tegenwoordig niet meer zo makkelijk. Zeker huishoudelijke zorg valt onder wat ze noemen "gebruikelijke zorg", oftewel: zoek het zelf maar uit. Balen! :thumbdown:

 

:huglove:

 

Vond ik ookal :aah:

 

Griep, denk ik .. vrees ik .. Wil dat het morgen over is maar waarschijnlijk .. :boxed: Nuja, heb nog geen koorts, dus zolang die niet komt zal het wel gaan .. Pijn nog altijd, nu nog een beetje meer natuurlijk :aah::roftl:

 

Jakkes. Ik hoop dat je er geen koorts bij krijgt.

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2:

Hoi Anneke :bye:

Ik las over je operatie bij de Oldlings. Dat is een tegenvaller zeg, drie weken op krukken. :blink: Wat lullig dat ze je dat vooraf niet duidelijk hebben verteld.

Tja, thuiszorg regelen is tegenwoordig niet meer zo makkelijk. Zeker huishoudelijke zorg valt onder wat ze noemen "gebruikelijke zorg", oftewel: zoek het zelf maar uit. Balen! :thumbdown:

 

:huglove:

 

 

 

Jakkes. Ik hoop dat je er geen koorts bij krijgt.

 

:huglove:

 

Hoi!

Nou het is niet echt een kwestie van lullig hoor, maar tijdens de operatie bleek het ernstiger dan in eerste instantie gedacht.

Link to comment
Share on other sites

stuiter ze nog verder, en wat de anderen graag doen natuurlijk!:biggrin2:

Ik kijk nog even bij de andere threads en dan ga ik proberen te slapen. Ik lig al in bed met de laptop op schoot, pijnstiller een kwartiertje geleden ingenomen dus in slaap vallen zou moeten lukken!

 

Welterusten voor straks! :punk:

Link to comment
Share on other sites

*Stuitert door de kamer*

 

:lmfao:

 

:sneaky2:

 

Hoi!

Nou het is niet echt een kwestie van lullig hoor, maar tijdens de operatie bleek het ernstiger dan in eerste instantie gedacht.

 

Hoi Anneke :bye:

 

Oh, dat is anders. Jammer dat het ernstiger was. Heb je al iets kunnen regelen voor de kinderen?

Link to comment
Share on other sites

stuiter ze nog verder, en wat de anderen graag doen natuurlijk!:biggrin2:

Ik kijk nog even bij de andere threads en dan ga ik proberen te slapen. Ik lig al in bed met de laptop op schoot, pijnstiller een kwartiertje geleden ingenomen dus in slaap vallen zou moeten lukken!

 

Welterusten voor straks! :punk:

 

Welterusten, mooie dromen (moet lukken met een paar stevige pijnstillers) :bye:

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2:

 

Hoi!

Nou het is niet echt een kwestie van lullig hoor, maar tijdens de operatie bleek het ernstiger dan in eerste instantie gedacht.

 

huh: ik snap niet dat ik een sneaky-smilie bovenaan de post gezet heb....slaat echt nergens op!:roftl: 'k Zal de schuld maar geven aan de laatste dosis pijnstillers van gisterenavond!:naughty:

 

Zo: kinderen zijn naar school (mijn vriendin heeft ze net opgehaald met de auto), ik zit BBC Breakfast te kijken en dus op Mika te wachten!

 

Ik heb me lekker op de bank geinstalleerd: tv, aflevering van House van gisterenavond op DVD, laptop, telefoon, mP3-speler, stapel tijdschriften en boeken, breiwerk (jazeker:naughty:) Wat wil een mens nog meer:aah:

 

Ik wens jullie allemaal een fijne (werk)dag! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Nog steeds ziek dus niet meteen in staat lang online te zijn .. Maar dit wilde ik toch even met jullie delen.. Van gisterenavond:

 

Uh .. yes .. ok ..

I think I prefer another bed at the moment, she needs me more, sorry.

 

Going again now .. Have fun & goodnight!

 

 

Laurel, in case you're reading this, Bienie wanted me to wish you a lot of fun tomorrow!!

 

 

 

 

 

 

 

And in case anyone is wondering .. yes, it is me .. MIKA:mf_rosetinted:

 

Well you can't be Mika ... cos' he doesn't do online now ... lack of tweets ... lack of blogs ... lack of anything .... :aah

 

He does know we're dying here doens't he :wink2

 

ffs ... why do I always spell doesn't doens't :doh

 

Life's more than tweets and blogs and anything :mf_rosetinted:

 

Sure he knows .. :mf_rosetinted:

 

No .... it's not ... for us poor mere fans .... here ... all alone ... waiting ... for a sign of life .... :aah:

 

:roftl:

 

Poor you :mf_rosetinted:

I'll see what I can do .. No promises :mf_rosetinted:

 

 

And now I'm REALLY going ... you just can't get away from this place it seems :aah:

 

 

 

En:

 

About to start a live Q&A on http://www.myspace.com/mikamyspace now! Oh and hello again I'm back ;) x

30 minutes ago from Tweetie

 

 

 

 

Ik hou van dit soort toevallen! :lmfao::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nog steeds ziek dus niet meteen in staat lang online te zijn .. Maar dit wilde ik toch even met jullie delen.. Van gisterenavond:

 

 

En:

 

About to start a live Q&A on http://www.myspace.com/mikamyspace now! Oh and hello again I'm back ;) x

30 minutes ago from Tweetie

 

 

Ik hou van dit soort toevallen! :lmfao::roftl:

 

Beterschap Bienie! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy