Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Onder je bed. :mf_rosetinted:

 

 

 

:boing:

 

Alles goed? De harde windvlagen overleefd? :naughty:

 

'k Zat lekker binnen. :naughty: Maar met hardlopen was het niet zo lekker, vooral niet als je de wind pal in je rug hebt. Net alsof er iemand tussen je schouderbladen aan het duwen is. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

'k Zat lekker binnen. :naughty: Maar met hardlopen was het niet zo lekker, vooral niet als je de wind pal in je rug hebt. Net alsof er iemand tussen je schouderbladen aan het duwen is. :sneaky2:

 

Ik ook, had vrij. :naughty:

 

In de rug klinkt juist positief. Met fietsen in ieder geval wel. :biggrin2:

Maar dat duwen is misschien wat veel van het goede. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook, had vrij. :naughty:

 

In de rug klinkt juist positief. Met fietsen in ieder geval wel. :biggrin2:

Maar dat duwen is misschien wat veel van het goede. :aah:

 

Lekker :thumb_yello: Ik moest werken op m'n vrije dag. :sneaky2:

 

Het voelt meer alsof de lucht uit je longen wordt geduwd. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Lekker :thumb_yello: Ik moest werken op m'n vrije dag. :sneaky2:

 

Het voelt meer alsof de lucht uit je longen wordt geduwd. :roftl:

 

Ooeh, das vervelend! Waarom moest je op je vrije dag werken? :blink:

 

 

Aah. Das niet zo prettig nee. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ooeh, das vervelend! Waarom moest je op je vrije dag werken? :blink:

 

 

Aah. Das niet zo prettig nee. :aah:

 

Er begon vandaag een nieuwe stagiaire, en 't is toch lullig als de baas er niet is om haar te verwelkomen en voor te stellen aan de tijdelijke collega's. Tenminste, dat vond ik zelf. :blush-anim-cl:

 

Ik heb het overleefd hoor. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Er begon vandaag een nieuwe stagiaire, en 't is toch lullig als de baas er niet is om haar te verwelkomen en voor te stellen aan de tijdelijke collega's. Tenminste, dat vond ik zelf. :blush-anim-cl:

 

Ik heb het overleefd hoor. :roftl:

 

Das wel handig ja. Lief van je! :thumb_yello:

 

Gelukkig maar. :biggrin2:

 

Maar ik ga er maar weer vandoor, morgen weer de hele dag monteren/werkgroep/college. :aah:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hoi :bye:

 

Nee? In een dipje? Als in "even niet"?

 

Ja zoiets, en ik moet zeker niks horen van reports of andere gigs:aah: Geen probs hoor, ik hou me ondertussen bezig met andere gigs :teehee:

 

We zijn gisteren naar paolo nutini geweest, was echt leuk! Al vond ik de openingsact beter :roftl: Hoe fout is dat :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja zoiets, en ik moet zeker niks horen van reports of andere gigs:aah: Geen probs hoor, ik hou me ondertussen bezig met andere gigs :teehee:

 

We zijn gisteren naar paolo nutini geweest, was echt leuk! Al vond ik de openingsact beter :roftl: Hoe fout is dat :roftl:

 

Ach, we hebben allemaal weleens zo'n periode geloof ik. :wink2:

 

Dat is heel fout! :floor: Wie was/waren het?

Link to comment
Share on other sites

Ach, we hebben allemaal weleens zo'n periode geloof ik. :wink2:

 

Dat is heel fout! :floor: Wie was/waren het?

 

Wel eerst was er kate walsh, dat vond ik niks, maar dan kwam er zo'n bandje op: 'will and the people' en dat begon meteen met een leuk ska-liedje dus ik was meteen fan :roftl: Heb vandaag hun muziek een beetje beluisterd en ja, naar hen zou ik nog gaan kijken!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Wel eerst was er kate walsh, dat vond ik niks, maar dan kwam er zo'n bandje op: 'will and the people' en dat begon meteen met een leuk ska-liedje dus ik was meteen fan :roftl: Heb vandaag hun muziek een beetje beluisterd en ja, naar hen zou ik nog gaan kijken!:thumb_yello:

 

Nog nooit van ze gehoord, maar het lijkt me een leuke verrassing als de openingsact goed is. Meestal zit je maar wat te wachten tot het hoofdprogramma begint. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy