Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmmm hhmmmmm

 

:mf_rosetinted:

 

Ik wil naar die showcase verdorie!

 

Wie gaat er ook zonder ticket?

 

Misschien. T is dat ik al in Amsterdam woon en dus niet ver hoef te reizen. Maar ik zit wel midden in mn tentamens dan, dus ik weet t nog niet zeker. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Misschien. T is dat ik al in Amsterdam woon en dus niet ver hoef te reizen. Maar ik zit wel midden in mn tentamens dan, dus ik weet t nog niet zeker. :aah:

 

Jij slechte fan:mf_rosetinted:

 

 

I shall be thereeee....ticket or no tickkkeet...:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm hhmmmmm

 

:mf_rosetinted:

 

Ik wil naar die showcase verdorie!

 

Wie gaat er ook zonder ticket?

 

Zeker niet zonder ticket.

 

 

 

Heeey! Alles goed? :biggrin2:

 

Eigenlijk niet. Vriendje is gisteren onverwacht in het ziekenhuis opgenomen. Hij heeft een hartinfarct gehad. :tears: Met gillende sirenes naar het ziekenhuis, waar hij onmiddellijk is gedotterd. Alles lijkt nu goed te gaan, maar het is afwachten welke schade z'n hart heeft geleden. :dunno:

En het is nu zo stil in huis. Ik ben er niet aan gewend om alleen te slapen. :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk niet. Vriendje is gisteren onverwacht in het ziekenhuis opgenomen. Hij heeft een hartinfarct gehad. :tears: Met gillende sirenes naar het ziekenhuis, waar hij onmiddellijk is gedotterd. Alles lijkt nu goed te gaan, maar het is afwachten welke schade z'n hart heeft geleden. :dunno:

En het is nu zo stil in huis. Ik ben er niet aan gewend om alleen te slapen. :blush-anim-cl:

 

:shocked:

Damn, dat is wel heftig! Had ie al last van z'n hart?

 

Hopelijk knapt hij snel weer helemaal op!

 

:huglove: :huglove: :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Zeker niet zonder ticket.

 

 

 

 

 

Eigenlijk niet. Vriendje is gisteren onverwacht in het ziekenhuis opgenomen. Hij heeft een hartinfarct gehad. :tears: Met gillende sirenes naar het ziekenhuis, waar hij onmiddellijk is gedotterd. Alles lijkt nu goed te gaan, maar het is afwachten welke schade z'n hart heeft geleden. :dunno:

En het is nu zo stil in huis. Ik ben er niet aan gewend om alleen te slapen. :blush-anim-cl:

 

Wow dat is vreselijk! :shocked: Zo onverwacht! Oh ik hoop dat hij snel terug de oude wordt hoor! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

Damn, dat is wel heftig! Had ie al last van z'n hart?

 

Hopelijk knapt hij snel weer helemaal op!

 

:huglove: :huglove: :huglove:

 

Helemaal niet, het was echt onverwacht. 't Leek ook helemaal niet op een infarct. Geen pijn op de borst, geen blauwe lippen en zo. Alleen hevige pijn in allebei z'n armen.

 

Dank je :wub2::huglove:

Link to comment
Share on other sites

Helemaal niet, het was echt onverwacht. 't Leek ook helemaal niet op een infarct. Geen pijn op de borst, geen blauwe lippen en zo. Alleen hevige pijn in allebei z'n armen.

 

Dank je :wub2::huglove:

 

Dat is al helemaal vreemd! Zijn jullie er wel meteen mee naar het ziekenhuis/de dokter gegaan dan?

 

:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Zeker niet zonder ticket.

 

 

 

 

 

Eigenlijk niet. Vriendje is gisteren onverwacht in het ziekenhuis opgenomen. Hij heeft een hartinfarct gehad. :tears: Met gillende sirenes naar het ziekenhuis, waar hij onmiddellijk is gedotterd. Alles lijkt nu goed te gaan, maar het is afwachten welke schade z'n hart heeft geleden. :dunno:

En het is nu zo stil in huis. Ik ben er niet aan gewend om alleen te slapen. :blush-anim-cl:

 

Jij hebt een goede reden:mf_rosetinted: Hopelijk wordt ie snel beter:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Wow dat is vreselijk! :shocked: Zo onverwacht! Oh ik hoop dat hij snel terug de oude wordt hoor! :huglove:

 

Dank je wel. :wub2:

 

Dat is al helemaal vreemd! Zijn jullie er wel meteen mee naar het ziekenhuis/de dokter gegaan dan?

 

:wub2:

 

Nee, ik had de huisartsenpost gebeld omdat ik hem zo onrustig vond. Steeds willen wisselen tussen liggen en zitten, terwijl dat hem heel veel moeite kost.

Die arts was er snel, maar twijfelde ook erg wat er aan de hand was en belde daarom de ambulance om toch voor de zekerheid een hartfilmpje te maken. En dat gaf aan dat er een bijna volledige verstopping van één van de kransslagaders was. Vandaar die haast, hoe langer zo'n verstopping duurt, hoe meer schade er ontstaat.

Link to comment
Share on other sites

Nee, ik had de huisartsenpost gebeld omdat ik hem zo onrustig vond. Steeds willen wisselen tussen liggen en zitten, terwijl dat hem heel veel moeite kost.

Die arts was er snel, maar twijfelde ook erg wat er aan de hand was en belde daarom de ambulance om toch voor de zekerheid een hartfilmpje te maken. En dat gaf aan dat er een bijna volledige verstopping van één van de kransslagaders was. Vandaar die haast, hoe langer zo'n verstopping duurt, hoe meer schade er ontstaat.

 

Goed van je dat je de huisartsenpost gebeld hebt zeg! En dat de dokter het er ook niet bij liet zitten!

 

Moet ie lang in het ziekenhuis blijven?

Link to comment
Share on other sites

Jij hebt een goede reden:mf_rosetinted: Hopelijk wordt ie snel beter:wub2:

 

:wub2:

 

Goed van je dat je de huisartsenpost gebeld hebt zeg! En dat de dokter het er ook niet bij liet zitten!

 

Moet ie lang in het ziekenhuis blijven?

 

Geen idee hoe lang. Gebruikelijk is een dag of vijf. Maar dan moet je eerst een inspanningstest doen (op een fiets, en dat gaat ie natuurlijk niet redden. :teehee:) om te zien of je voldoende bent aangesterkt.

 

Hij reageert trouwens ook lekker op z'n nieuwe medicijnen. Vanmiddag vertelde hij een heel verhaal over vrachtwagens die om de hoek alsmaar ladingen bouwmateriaal afleveren, het ziekenhuis wordt nl. verbouwd, maar ja, hij ligt op de tweede verdieping. :naughty: Waarschijnlijk interpreteerde hij het gepiep van de apparatuur op de afdeling met het achteruitrij geluid van een vrachtwagen.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy