Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat het nog nooit is voorgekomen dat het hier zo stil was! :shocked::teehee:

 

Als Bienie en ik er niet zijn durven jullie niet binnen te komen volgens mij. :roftl:

 

Ik houd van u iedereen.

 

Dank je wel, dat geeft me een heel warm gevoel :naughty: (I hope your online translator can work that out :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

jaaaa ook goed! Sinds dinsdag eindelijk tentamenloos, en na volgende week vakantie!! Heb wel behoefte aan rust! :biggrin2:

 

 

Je kan niet naar Amsterdam komen donderdag? :sad:

 

Dat klinkt heerlijk, even lekker doen waar je zelf zin in hebt (of juist helemaal niets doen :wink2:).

 

Ik wil wel graag, maar ik moet er zoveel voor regelen. :sad: Als we naar binnen kunnen heb ik dat er wel voor over, maar met alleen een klein kansje om Mika te zien :dunno:

Daar krijg ik natuurlijk later vreselijke spijt van als ik lees dat jullie allemaal een knuffel en een handtekening hebben gehad :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat klinkt heerlijk, even lekker doen waar je zelf zin in hebt (of juist helemaal niets doen :wink2:).

 

Ik wil wel graag, maar ik moet er zoveel voor regelen. :sad: Als we naar binnen kunnen heb ik dat er wel voor over, maar met alleen een klein kansje om Mika te zien :dunno:

Daar krijg ik natuurlijk later vreselijke spijt van als ik lees dat jullie allemaal een knuffel en een handtekening hebben gehad :naughty:

 

jaaaa sowieso krijg je enorme spijt omdat je mijn aanwezigheid dan gemist hebt! :mf_rosetinted:

 

Nee, maar snap t wel... het is ook gewoon jammer dat niet iedereen die het hier zo graag wilt naar binnen mag.. :sad:

Link to comment
Share on other sites

jaaaa sowieso krijg je enorme spijt omdat je mijn aanwezigheid dan gemist hebt! :mf_rosetinted:

 

Nee, maar snap t wel... het is ook gewoon jammer dat niet iedereen die het hier zo graag wilt naar binnen mag.. :sad:

 

Dat is natuurlijk waar, gelukkig is maart niet zo heel ver weg en kan ik je weer in m'n armen sluiten. :teehee:

 

Inderdaad. Er zijn natuurlijk veel meer fans dan de mensen hier op MFC, maar het zou zo leuk zijn om daar met een groep vooraan te staan.

Link to comment
Share on other sites

Dat is natuurlijk waar, gelukkig is maart niet zo heel ver weg en kan ik je weer in m'n armen sluiten. :teehee:

 

Inderdaad. Er zijn natuurlijk veel meer fans dan de mensen hier op MFC, maar het zou zo leuk zijn om daar met een groep vooraan te staan.

 

ja.. nouja, wat je zegt, gelukkig is er maart! :wub2:

 

Ik moet nu slapen! morgen weer half 7 op! Maar dannnn weekend! :biggrin2:

 

Slaap lekker! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

http://www.sterksel.nu/

 

Scroll even omlaag naar geplaatst op 16 november (alleen als je zin hebt hoor, niets moet:biggrin2:)

De Jeugdprins van Sterksel is mijn neefje!! :aah:

Op foto 5221 voor de kijker rechts.

 

Hij was zo trots dat ie prins werd, samen met z'n vriendinnetje. Ik vroeg hoeveel kandidaten er waren? Antwoord: "Ik was de enige die zich aangemeld had!" :naughty: Ik vond het een beetje sneu, maar hij absoluut niet. Hij is een trotse prins! Alaaf:thumb_yello::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy