Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

Uiteraard! Samen met Annemaaike (ik ben haar moeder).Jij ook?

 

Wel, ik ben nog maar 15 en ik kan moeilijk even tegen mijn ouders zeggen "Ik ga naar Bruge naar een Mika fanmeeting met allemaal mensen die ik niet ken" :aah:

 

Maar misschien kan ik het subtiel brengen en vragen of papa geen dagje in Bruge wilt spenderen met zijn vriendin :aah:

Link to comment
Share on other sites

Wel, ik ben nog maar 15 en ik kan moeilijk even tegen mijn ouders zeggen "Ik ga naar Bruge naar een Mika fanmeeting met allemaal mensen die ik niet ken" :aah:

 

Maar misschien kan ik het subtiel brengen en vragen of papa geen dagje in Bruge wilt spenderen met zijn vriendin :aah:

 

Nee, daar kan ik me wat bij voorstellen. Annemaaike heeft het wat dat betreft altijd makkelijk. Soms heb ik al besloten dat we ergens heen gaan (wat Mika betreft) voordat zij het in de gaten heeft dat er iets gaat gebeuren! LOL! En vervoer is voor haar ook nooit een probleem.

 

We hebben evt. een plekje vrij in de auto hoor! Misschien mag het wel als er een moeder mee is?

Link to comment
Share on other sites

Wel, ik ben nog maar 15 en ik kan moeilijk even tegen mijn ouders zeggen "Ik ga naar Bruge naar een Mika fanmeeting met allemaal mensen die ik niet ken" :aah:

 

Maar misschien kan ik het subtiel brengen en vragen of papa geen dagje in Bruge wilt spenderen met zijn vriendin :aah:

 

Ik ben 17 en ben in juli naar Tw Classic geweest met een hoop 'vreemden'

:mf_rosetinted:

 

kan je geen vrienden meevragen anders? die ken je dan?

en als niemand van je vrienden wil meegaan, moet je gewoon zeggen :'het is toch niet omdat zij niet willen meegaan dat ik heel mijn leven vanalles moet missen'

heeft bij mij geholpen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

 

Maar misschien kan ik het subtiel brengen en vragen of papa geen dagje in Bruge wilt spenderen met zijn vriendin :aah:

 

Of een weekendje! Brugge is de moeite waard hoor!

Link to comment
Share on other sites

Nee, daar kan ik me wat bij voorstellen. Annemaaike heeft het wat dat betreft altijd makkelijk. Soms heb ik al besloten dat we ergens heen gaan (wat Mika betreft) voordat zij het in de gaten heeft dat er iets gaat gebeuren! LOL! En vervoer is voor haar ook nooit een probleem.

 

We hebben evt. een plekje vrij in de auto hoor! Misschien mag het wel als er een moeder mee is?

 

Ow dat is heel erg lief van je dat je dat aanbied maar mijn papa zal me wel voeren als ik al mag :aah:

 

Ik ben 17 en ben in juli naar Tw Classic geweest met een hoop 'vreemden'

:mf_rosetinted:

 

kan je geen vrienden meevragen anders? die ken je dan?

en als niemand van je vrienden wil meegaan, moet je gewoon zeggen :'het is toch niet omdat zij niet willen meegaan dat ik heel mijn leven vanalles moet missen'

heeft bij mij geholpen :naughty:

 

Jaaah, ik zou zowiezo een vriendin meevragen hoor.

Het is 10 en 11 december he?

Ik hoop dat ik dan nog geen examens heb.

*gaat checken*

Link to comment
Share on other sites

Dat hebben ze al gedaan deze zomer :aah: Ze vonden het leuk ... dus :biggrin2:

 

Nou dan, dan MOETEN ze nu Brugge in Kerstsfeer gaan proeven! Toch? Zooooo romantisch! Gewoon goed verkopen zoiets!

Link to comment
Share on other sites

Ow dat is heel erg lief van je dat je dat aanbied maar mijn papa zal me wel voeren als ik al mag :aah:

 

 

 

Jaaah, ik zou zowiezo een vriendin meevragen hoor.

Het is 10 en 11 december he?

Ik hoop dat ik dan nog geen examens heb.

*gaat checken*

 

ha ja examens...:aah:

ik kreeg vorige week te horen dat ik zaterdag 16 oktober een examen heb, dan nog 2 op zaterdag 6 november en nog eens 2 op zaterdag 20 november, dus ik was al in volle paniek dat ik het weekend van 11 december ook 1 zou hebben :boxed:

gelukkig niet, want een week nadien begint de 'blok' dus als ze dan nog een examen geven zou het best wel erg zijn. Zou trouwens ook niet weten van wat ze dan nog een examen kunnen geven :aah:

Link to comment
Share on other sites

en welk vak zou je op maandag hebben?

 

Geen idee, waarschijnlijk vrijdag wiskunde (daar beginnen ze meestal mee)

en dan na het weekend economie of frans ofzo.

Of misschien 2 kleine vakken.

Als ze 2 kleine vakken geven kan ik nog komen!

Oooh, laat ze aub 2 kleine vakken geven.

En als ik héééééél veel voorbereid kan ik ook nog komen, dan wel voor 1 dag.

:teehee:

Link to comment
Share on other sites

Geen idee, waarschijnlijk vrijdag wiskunde (daar beginnen ze meestal mee)

en dan na het weekend economie of frans ofzo.

Of misschien 2 kleine vakken.

Als ze 2 kleine vakken geven kan ik nog komen!

Oooh, laat ze aub 2 kleine vakken geven.

En als ik héééééél veel voorbereid kan ik ook nog komen, dan wel voor 1 dag.

:teehee:

 

zat juist zelfde te denken :naughty:

maar dan moet je er wel zeker van zijn dat je genoeg tijd hebt om je examen te leren hé. je kan desnoods het weekend voordien al voor maandag leren :teehee:

Link to comment
Share on other sites

zat juist zelfde te denken :naughty:

maar dan moet je er wel zeker van zijn dat je genoeg tijd hebt om je examen te leren hé. je kan desnoods het weekend voordien al voor maandag leren :teehee:

 

Jaaah, natuurlijk.

*gaat even checken of ze bij mama of papa is dat weekend*

Urgh, ik haat dat uitrekenen :aah:

Dit gaat even duren:aah:

Link to comment
Share on other sites

amai zo actief is het hier al lang niet meer geweest :teehee:

 

en Step? dat dagje Tw-classic viel toch mee he, met een hoop vreemden :teehee:

 

tuurlijk :boing:

 

owkay, nu moet ik het onderwerp voor mijn ingenieursproject kiezen. we moeten 12 onderwerpen rangschikken van 'willen' naar 'niet willen'

en ik heb geen zin om alles te lezen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

tuurlijk :boing:

 

owkay, nu moet ik het onderwerp voor mijn ingenieursproject kiezen. we moeten 12 onderwerpen rangschikken van 'willen' naar 'niet willen'

en ik heb geen zin om alles te lezen :roftl:

 

:teehee:

tegen wanneer moet je beslissen?

Link to comment
Share on other sites

Ukaaay,ik heb dus nagedacht.

Als ik veel voorbereid voor examens en ALS ik dan al mag gaan naar Brugge dan mag mijn vriendin zowiezo niet mee en dan moet ik alleen komen :aah:

 

mss moet je met je vader of moeder eens langs de site passeren, dan kan je zeggen, kijk die gaat ook en die ken ik en jullie nu ook :roftl::roftl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy