Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

oké ik zit dus opgescheept met een bende ongemanierde asociale mensen :mf_rosetinted:

 

die praten dus niet tegen mij hé!

heb zo het gevoel dat het is omdat ik een meisje ben :huh:

 

 

?????:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Volgende keer blijf je maar even staan :roftl:

Ik moet daar toch altijd even wachten :biggrin2:

 

Gaat bij jou MFC ook soms niet?

 

yep ook problemen met MFC, vandaar de late reactie, kon gewoon niks meeer doen :aah:

 

oké ik zit dus opgescheept met een bende ongemanierde asociale mensen :mf_rosetinted:

 

die praten dus niet tegen mij hé!

heb zo het gevoel dat het is omdat ik een meisje ben :huh:

 

en waar zit je opgescheept met die asociale mensen?

Link to comment
Share on other sites

?????:boxed:

 

Och, wat erg voor je.

Zijn het jongens?

Typisch jongens :roftl:

 

yep ook problemen met MFC, vandaar de late reactie, kon gewoon niks meeer doen :aah:

 

 

 

en waar zit je opgescheept met die asociale mensen?

 

op school :huh:

en eerst dacht ik dat het was omdat alles nieuw is enzo en iedereen nog wat verlegen is, maar het is ondertussen eind week 2 en we hebben elke dag 3u wisk oef met een kleine klas van 23 mensen. en ik zit altijd ongeveer rond bij dezelfde mensen, en je merkt dan dat ze iets vragen aan de jongen naast hun, als die het dan ook niet weet verwacht je dat ze het aan diegene aan de andere kant naast hen vragen, aan mij dan, maar neen :no:

ik heb vandaag nog maar eens een poging gedaan om een gesprek te beginnen

gevraagd of ze een bepaalde oef hadden, kreeg gewoon 'ja' als antwoord, zonder dat ze echt naar mij keken, dan gevraagd of ik het eens mocht zien, krijg ik het blad, geef het terug, bedank hen, ze hebben geen een keer naar mij gekeken :boxed: gewoon voor hun uit staren, je kijkt toch naar de mensen als ze jou iets vragen?

ochja, their loss I guess

Link to comment
Share on other sites

op school :huh:

en eerst dacht ik dat het was omdat alles nieuw is enzo en iedereen nog wat verlegen is, maar het is ondertussen eind week 2 en we hebben elke dag 3u wisk oef met een kleine klas van 23 mensen. en ik zit altijd ongeveer rond bij dezelfde mensen, en je merkt dan dat ze iets vragen aan de jongen naast hun, als die het dan ook niet weet verwacht je dat ze het aan diegene aan de andere kant naast hen vragen, aan mij dan, maar neen :no:

ik heb vandaag nog maar eens een poging gedaan om een gesprek te beginnen

gevraagd of ze een bepaalde oef hadden, kreeg gewoon 'ja' als antwoord, zonder dat ze echt naar mij keken, dan gevraagd of ik het eens mocht zien, krijg ik het blad, geef het terug, bedank hen, ze hebben geen een keer naar mij gekeken :boxed: gewoon voor hun uit staren, je kijkt toch naar de mensen als ze jou iets vragen?

ochja, their loss I guess

 

:blink:

idd their loss

maar normaal kijk je idd naar iemand als je ze iets vraagt,

mss eens andere mensen proberen?

er moeten toch vriendelijke mensen in die lessen zitten, allez dat hoop ik toch :aah:

Link to comment
Share on other sites

op school :huh:

en eerst dacht ik dat het was omdat alles nieuw is enzo en iedereen nog wat verlegen is, maar het is ondertussen eind week 2 en we hebben elke dag 3u wisk oef met een kleine klas van 23 mensen. en ik zit altijd ongeveer rond bij dezelfde mensen, en je merkt dan dat ze iets vragen aan de jongen naast hun, als die het dan ook niet weet verwacht je dat ze het aan diegene aan de andere kant naast hen vragen, aan mij dan, maar neen :no:

ik heb vandaag nog maar eens een poging gedaan om een gesprek te beginnen

gevraagd of ze een bepaalde oef hadden, kreeg gewoon 'ja' als antwoord, zonder dat ze echt naar mij keken, dan gevraagd of ik het eens mocht zien, krijg ik het blad, geef het terug, bedank hen, ze hebben geen een keer naar mij gekeken :boxed: gewoon voor hun uit staren, je kijkt toch naar de mensen als ze jou iets vragen?

ochja, their loss I guess

 

 

 

Urgh ... geloof me.

In het eerste en het tweede jaar zat ik in een erg leuke klas. Iedereen praatte wat tegen iedereen.

Maar toen moesten we een richting kiezen en nu zit ik dus al het 2e jaar in een super stomme klas.

We kwamen met 6 van onze oude klas aan in die nieuwe klas.

En alle andere mensen kenden elkaar al en wij niet.

Nu zijn we er al meer naar toegegroeid.

Ookal vind ik die meisjes een beetje truttig :aah: Maar ik kom beter overeen met de jongen van mijn klas :aah:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

idd their loss

maar normaal kijk je idd naar iemand als je ze iets vraagt,

mss eens andere mensen proberen?

er moeten toch vriendelijke mensen in die lessen zitten, allez dat hoop ik toch :aah:

 

nja, maar bij informatica heb ik toch wel gepraat met ene paar mensen en gelachen omdat we allemaal geen idee hadden wat doen. Maar dat is dan zo 2 uurtjes in de week hé . :huh:

ochja.

 

 

Nu zegt 1 van mijn vrienden dat ik voor burgerlijk gekozen heb omdat ik het kan, niet omdak ik het wil :boxed:

dat moet je dan van je vrienden horen :no:

pfff, tis niet mijn dagje vandaag

Link to comment
Share on other sites

nja, maar bij informatica heb ik toch wel gepraat met ene paar mensen en gelachen omdat we allemaal geen idee hadden wat doen. Maar dat is dan zo 2 uurtjes in de week hé . :huh:

ochja.

 

 

Nu zegt 1 van mijn vrienden dat ik voor burgerlijk gekozen heb omdat ik het kan, niet omdak ik het wil :boxed:

dat moet je dan van je vrienden horen :no:

pfff, tis niet mijn dagje vandaag

 

oei, dat is ook iets dat je niet direct van vrienden verwacht :blink:

 

en die van informatica volgen geen wiskunde mss??

 

(was mijn dagje wel vandaag :teehee:)

Link to comment
Share on other sites

nja, maar bij informatica heb ik toch wel gepraat met ene paar mensen en gelachen omdat we allemaal geen idee hadden wat doen. Maar dat is dan zo 2 uurtjes in de week hé . :huh:

ochja.

 

 

Nu zegt 1 van mijn vrienden dat ik voor burgerlijk gekozen heb omdat ik het kan, niet omdak ik het wil :boxed:

dat moet je dan van je vrienden horen :no:

pfff, tis niet mijn dagje vandaag

 

Awww, natuurlijk wil je het wel.

Het is niet omdat sommige mensen niet meevallen dat de richting zelf slechts is.

Link to comment
Share on other sites

oei, dat is ook iets dat je niet direct van vrienden verwacht :blink:

 

en die van informatica volgen geen wiskunde mss??

 

(was mijn dagje wel vandaag :teehee:)

 

vertel :naughty:

 

 

jawel hoor, zijn dezelfde mensen, maar voor wiskunde zitten we voor de moment in kleine groepjes om oef te maken en informatica ook, maar niet dezelfde. en als we met iedereen samen zitten, dan is het nogal moeilijk om iemand terug te vinden hoor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:teehee: yep

en dan 2 mogelijke muntjes gevonden, en gewonnen bij een spelletje kaarten tijdens de lunchpauze :biggrin2:

 

Cool, ik vroeg me al af wat er daar zo op te graven was :biggrin2:

Dus jullie graven echt zo oud muntjes op enzo? :biggrin2:

 

 

EDIT: kaarten is cool :aah:

Ik kaart altijd tegen mijn oma :aah:

Link to comment
Share on other sites

Cool, ik vroeg me al af wat er daar zo op te graven was :biggrin2:

Dus jullie graven echt zo oud muntjes op enzo? :biggrin2:

 

 

EDIT: kaarten is cool :aah:

Ik kaart altijd tegen mijn oma :aah:

 

 

yep en scherven uiteraard en wat botmateriaal.

zijn eigenlijk oude kelders die we aan het opgraven zijn,,waarin we die dingen dan kunnen vinden :)

 

 

 

we hebbben "Kingen" gespeeld (is blijkbaar iets typisch west-vlaams, heb het nog maar 3 keer gespeeld en al 2 keer gewonnen :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

yep en scherven uiteraard en wat botmateriaal.

zijn eigenlijk oude kelders die we aan het opgraven zijn,,waarin we die dingen dan kunnen vinden :)

 

 

 

we hebbben "Kingen" gespeeld (is blijkbaar iets typisch west-vlaams, heb het nog maar 3 keer gespeeld en al 2 keer gewonnen :roftl:)

 

waaw, das wel leuk é iets vinden :boing:

Link to comment
Share on other sites

yep en scherven uiteraard en wat botmateriaal.

zijn eigenlijk oude kelders die we aan het opgraven zijn,,waarin we die dingen dan kunnen vinden :)

 

 

 

we hebbben "Kingen" gespeeld (is blijkbaar iets typisch west-vlaams, heb het nog maar 3 keer gespeeld en al 2 keer gewonnen :roftl:)

 

Dat is cool :mf_rosetinted:

 

Ik doe altijd het spelletje "ramiën" (ofzo, geen idee hoe je het schrijft :roftl: )

Het is nogal ingewikkeld maar wel super leuk :naughty:

Link to comment
Share on other sites

waaw, das wel leuk é iets vinden :boing:

 

yep idd

en morgen mag ik normaal de coupes intekenen (doe ik ook altijd graag :teehee:)

 

Dat is cool :mf_rosetinted:

 

Ik doe altijd het spelletje "ramiën" (ofzo, geen idee hoe je het schrijft :roftl: )

Het is nogal ingewikkeld maar wel super leuk :naughty:

 

nog nooit van gehoord:teehee: maar ik heb dan ook maar net leren kaarten tijdens lunch op werk :roftl:

 

ben eens weg :bye:

 

 

:bye:

slaapwel en hopelijk morgen betere dag ;):huglove:

Link to comment
Share on other sites

OMG vandaag heeft onze school een lipdub opgenomen.

Dit is een lipdub:

 

 

en dit ook

 

 

Dit zijn de 2 leukste vind ik :teehee:

Die van onze school zal pas 15 oktober op het internet staan.

 

:teehee:zal dit weekend moeten kijken naar de filmpjes, want op m'n laptop kan ik geen filmpjes meer zien, ze blijven constant haperen :tears:

Link to comment
Share on other sites

:teehee:zal dit weekend moeten kijken naar de filmpjes, want op m'n laptop kan ik geen filmpjes meer zien, ze blijven constant haperen :tears:

 

Dan zal ik het even zo uitleggen :naughty:

ahum;

Een lipdub is dus een school in one shot.

Meneer Lamon (informatica leerkracht en de technicus van de school) vertrok met een camera beneden en zo ging hij een groot deel van de school rond en overal waar hij komt staan leerlingen.

En we zingen allemaal mee met een liedje (dit wordt dus gedubt want daarna wordt het echte liedje erop gezet).

En iedereen doet ook iets leuk (een danspasje ofzo)

Als je het ziet is het echt ZOOOO leuk :naughty:

Ik moest een deur opendoen :teehee:

Het was op een mix van michael jackson :biggrin2: Ik had net beat it :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dan zal ik het even zo uitleggen :naughty:

ahum;

Een lipdub is dus een school in one shot.

Meneer Lamon (informatica leerkracht en de technicus van de school) vertrok met een camera beneden en zo ging hij een groot deel van de school rond en overal waar hij komt staan leerlingen.

En we zingen allemaal mee met een liedje (dit wordt dus gedubt want daarna wordt het echte liedje erop gezet).

En iedereen doet ook iets leuk (een danspasje ofzo)

Als je het ziet is het echt ZOOOO leuk :naughty:

Ik moest een deur opendoen :teehee:

Het was op een mix van michael jackson :biggrin2: Ik had net beat it :mf_rosetinted:

 

klinkt wel leuk :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy