Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

gister niet meer kunnen zeggen dat ik er mee weg was, omdat MFC weer niet goed werkte op moment dat ik ging slapen :aah:

 

Wordt je wel vergeven hoor, zal bij velen problemen gegeven hebben. had het ook met Twitter, die deed het ook niet! Zo irri! Dan zit je maarsteeds te proberen of iets het doet, zonder resultaat! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Wordt je wel vergeven hoor, zal bij velen problemen gegeven hebben. had het ook met Twitter, die deed het ook niet! Zo irri! Dan zit je maarsteeds te proberen of iets het doet, zonder resultaat! :sneaky2:

 

yep zeer vervelend, en dan typ je iets superstoms gewoon uit frustratie en dan doet ie het wel :aah:

Link to comment
Share on other sites

yep zeer vervelend, en dan typ je iets superstoms gewoon uit frustratie en dan doet ie het wel :aah:

 

Whaha, dat heb ik nog niet voorgehad :roftl:

Ik heb je weer gezien vandaag btw, maar ik zat in bus. En die reed vlak naast je en ik zat juist aan het raam :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Whaha, dat heb ik nog niet voorgehad :roftl:

Ik heb je weer gezien vandaag btw, maar ik zat in bus. En die reed vlak naast je en ik zat juist aan het raam :roftl:

 

:teehee:

was deze morgen wrs?

ik heb je niet gezien (heb ook niet gekeken op de bussen :aah::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

goed hoor, rustig... bijna de hele dag getekend :biggrin2:

jammer dat de zon er pas zo laat doorkwam :teehee:

 

 

en hoe was jouw dag?

 

Goed, een vriendin heeft me getrakteerd op een smoothie :naughty:.

Want ze leent altijd geld van mij en floortj en betaalt het nooit terug dus ging ze dat nu even recht zetten :biggrin2:.

Link to comment
Share on other sites

Goed, een vriendin heeft me getrakteerd op een smoothie :naughty:.

Want ze leent altijd geld van mij en floortj en betaalt het nooit terug dus ging ze dat nu even recht zetten :biggrin2:.

 

:teehee:

moet nog altijd eens een gaan halen :biggrin2:

kan je er zo een aanraden die lekker is? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

OMG ik heb nu zo een zin in frietjes, en het is jouw schuld :annoyed_h4h:

Maar meme gaat witloof in hesperolletjes in kaassaus maken, en das lekkerder :boing:

 

:teehee: sowwy

 

 

maar hespenrolletjes (voor mij zonder de hesp :roftl:) zijn ook wel heel lekker :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy