Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

Nu ook? En waar kijk je dan graag naar?

 

Neeee nu zit ik boven.

Ik kijk graag naar komen eten (ookal heb ik het deze week nog niet gevolgd door teveel schoolwerk) en de jaren stillekes (dat is zo hilarisch :aah: ) en ik ben benieuwd naar dat nieuwe programma "de inrichters", straks is het de eerste aflevering :naughty:.

Keek er iemand vroeger naar "de slimste mens ter wereld?" en weet er iemand of daar nog een seizoen van komt?

Link to comment
Share on other sites

Ik keek "de slimste mens" ... Ik heb iets horen waaien over iets met alle beste van alle seizoenen, maar dat is alweer even geleden en ben de details vergeten :teehee: Maar zal vast wel 1 of ander nieuw seizoen van komen ..

Link to comment
Share on other sites

Neeee nu zit ik boven.

Ik kijk graag naar komen eten (ookal heb ik het deze week nog niet gevolgd door teveel schoolwerk) en de jaren stillekes (dat is zo hilarisch :aah: ) en ik ben benieuwd naar dat nieuwe programma "de inrichters", straks is het de eerste aflevering :naughty:.

Keek er iemand vroeger naar "de slimste mens ter wereld?" en weet er iemand of daar nog een seizoen van komt?

 

Ik keek "de slimste mens" ... Ik heb iets horen waaien over iets met alle beste van alle seizoenen, maar dat is alweer even geleden en ben de details vergeten :teehee: Maar zal vast wel 1 of ander nieuw seizoen van komen ..

 

heb ook zoiets gehoord

Link to comment
Share on other sites

Ik keek "de slimste mens" ... Ik heb iets horen waaien over iets met alle beste van alle seizoenen, maar dat is alweer even geleden en ben de details vergeten :teehee: Maar zal vast wel 1 of ander nieuw seizoen van komen ..

 

Yeeeeey :boing:

 

Ik lig elke keer plat van het lachen bij dat programma. En nu nog, als ik herhalingen bekijk op youtube :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Neeee nu zit ik boven.

Ik kijk graag naar komen eten (ookal heb ik het deze week nog niet gevolgd door teveel schoolwerk) en de jaren stillekes (dat is zo hilarisch :aah: ) en ik ben benieuwd naar dat nieuwe programma "de inrichters", straks is het de eerste aflevering :naughty:.

Keek er iemand vroeger naar "de slimste mens ter wereld?" en weet er iemand of daar nog een seizoen van komt?

 

Die programma's ken ik helaas niet. Belgische tv? Ik zit iets noordelijker!:blink:

Link to comment
Share on other sites

heb je dat dan ook gezien dat de juryleden met hun "bank" vielen?

hilarisch was dat moment :lmfao:

 

Als Frank Foketeyn (ofzo :aah: ) en Urbanus dat liedje iets te uitbundig aan het zingen waren en hun "bank" omviel? :aah:

Jaaaah, dat was zo goed.

En hij had castagnetten aan zijn handen en dan zei hij "Niets aan de hand" :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Als Frank Foketeyn (ofzo :aah: ) en Urbanus dat liedje iets te uitbundig aan het zingen waren en hun "bank" omviel? :aah:

Jaaaah, dat was zo goed.

En hij had castagnetten aan zijn handen en dan zei hij "Niets aan de hand" :roftl:

 

yep daar heb ik het op :teehee:

lag plat van lachen toen :lmfao: (en Erik trouwens ook als ik me dat nog goed herinner :))

Link to comment
Share on other sites

Ben zo weg hoor, dan begint Silent Whitness! Detective die ik graag kijk, maar waar je wel je aandacht bij moet houden!:teehee:

 

Fijne avond verder allemaal!

 

Dooeei :biggrin2:

 

Ik ga er ook vandoor, "de inrichters" begint straks en ik ga me al in de zetel nestelen :naughty:

 

Byaaa! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Ben zo weg hoor, dan begint Silent Whitness! Detective die ik graag kijk, maar waar je wel je aandacht bij moet houden!:teehee:

 

Fijne avond verder allemaal!

 

Dooeei :biggrin2:

 

Ik ga er ook vandoor, "de inrichters" begint straks en ik ga me al in de zetel nestelen :naughty:

 

Byaaa! :bye:

 

geniet van je tv avondje allebei :bye:

 

 

ik ben binnen kleinde 10 minuten ook weg, maar naar men bed :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Iemand hier? :biggrin2:

 

Mijn songs for sorrow is vandaag toegekomen.

Ik heb heel het huis ondergeschreeuwd :naughty:

Het boekje is zo mooi :shocked:

 

Hi, ook hier! Ja mooi het dat boekje van Songs for Sorrow!?

 

Wij hebben hem hier als sinds vorig jaar!

Link to comment
Share on other sites

vrij goed en met jou?

 

 

ben je gepasseerd aan site vandaag?

 

Yupyup, ze waren allemaal materiaal aan het leveren :teehee:

 

Hi, ook hier! Ja mooi het dat boekje van Songs for Sorrow!?

 

Wij hebben hem hier als sinds vorig jaar!

 

Ik heb heel erg lang moeten zeuren bij papa, hij koopt niet graag dingen via het internet enzo :aah: Heb hem zondag kunnen overhalen, en vandaag was het al :boing:

Link to comment
Share on other sites

Yupyup, ze waren allemaal materiaal aan het leveren :teehee:

 

 

 

Ik heb heel erg lang moeten zeuren bij papa, hij koopt niet graag dingen via het internet enzo :aah: Heb hem zondag kunnen overhalen, en vandaag was het al :boing:

 

rond hoe laat was dat? denk dat ik al weg was :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy