Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

Haaai, hoe gaat het met je? :biggrin2:

 

goed hoor, heb nieuwe laptop gekocht vandaag '(allem'n ma, moet haar nog terugbetalen :aah:)

 

oh en heb net foto's van m'n stakalender van Mika (die m'n ma voor me gemaakt heeft) gepost :teehee:

 

 

en hoe gaat het met jou?

Link to comment
Share on other sites

goed hoor, heb nieuwe laptop gekocht vandaag '(allem'n ma, moet haar nog terugbetalen :aah:)

 

oh en heb net foto's van m'n stakalender van Mika (die m'n ma voor me gemaakt heeft) gepost :teehee:

 

 

en hoe gaat het met jou?

 

Waar heb je ze gepost? :teehee:

 

Goed, ookal heb ik een rotdagje achter de rug en moet ik nog veel huiswerk :aah:

Link to comment
Share on other sites

in Bienie's picture thread :wink2:

 

 

edit: huiswerk... ben zo blij dat ik daar vanaf ben :teehee:

 

Whaha wat een zalige kalender :aah:

 

Tjah, ik zal nog vele jaren huiswerk moeten maken :aah:

 

Omg, ik ben allemaal oude filmpjes aan het kijken op youtube enzo, ik lig echt plat :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Whaha wat een zalige kalender :aah:

 

Tjah, ik zal nog vele jaren huiswerk moeten maken :aah:

 

Omg, ik ben allemaal oude filmpjes aan het kijken op youtube enzo, ik lig echt plat :roftl:

 

:teehee: ik zal vanaf nu ook weer filmpjes kunnen bekijken :yay:

Link to comment
Share on other sites

Met je nieuwe laptop? :aah:

Ik zou de lipdub van onze school willen posten maar hij is van youtube gehaald heb ik net gezien :shocked:

Door copyright ... Het was met muziek van mj dusjah ...

 

yep met nieuwe laptop :biggrin2:

maar gebruik em nog niet, moest em eerst 8 tot 10 uur opladen, dus vanaf morgen partaye :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goed, ben eindelijk klaar met huiswerk :boing:

Ik haat economie :sneaky2:

En met jou? :biggrin2:

 

alles goed,

was weer thuis :roftl:

 

zal morgen wel laat thuis zijn en m'n gsm nog steeds in winkel :tears:

 

huiswerk klaar= goed nieuws :teehee:

economie? heb ik niet gedaan, omdat ik dat inleidend vak in 2 e middelbaar verschrikkelijk vond :roftl:

 

wat studeer je? economie-talen?

Link to comment
Share on other sites

alles goed,

was weer thuis :roftl:

 

zal morgen wel laat thuis zijn en m'n gsm nog steeds in winkel :tears:

 

huiswerk klaar= goed nieuws :teehee:

economie? heb ik niet gedaan, omdat ik dat inleidend vak in 2 e middelbaar verschrikkelijk vond :roftl:

 

wat studeer je? economie-talen?

 

Awwww, ik kan al helemaal niet meer leven zonder GSM :aah: Arme jij :aah:

 

Ik studeer economie wiskunde. Omdat wetenschappen me helemaaaaaaal niet liggen. :aah: En wiskunde wel, dus werd het dat :naughty: Maar vorig jaar was economie super makkelijk. Moest ik voor het examen een uurtje studeren enzo maar nu is het moeilijker :aah:

Link to comment
Share on other sites

Awwww, ik kan al helemaal niet meer leven zonder GSM :aah: Arme jij :aah:

 

Ik studeer economie wiskunde. Omdat wetenschappen me helemaaaaaaal niet liggen. :aah: En wiskunde wel, dus werd het dat :naughty: Maar vorig jaar was economie super makkelijk. Moest ik voor het examen een uurtje studeren enzo maar nu is het moeilijker :aah:

 

heb wel nog een gsm maar een oudere en daar kan ik niet mee op internet :tears: '(terwijl m'n abonnement wel doorloopt :sneaky2:)

 

economie wiskunde? (heb nooit graag wiskunde gedaan ook :aah:, jij liever dan ik :teehee:)

Link to comment
Share on other sites

heb wel nog een gsm maar een oudere en daar kan ik niet mee op internet :tears: '(terwijl m'n abonnement wel doorloopt :sneaky2:)

 

economie wiskunde? (heb nooit graag wiskunde gedaan ook :aah:, jij liever dan ik :teehee:)

 

Ik doe wiskunde wel nog graag. Maar nu hebben we een rampzalige leerkracht wiskunde :aah: Onze klas heeft al gaan klagen ebij de directie enzo :aah: Maar het veranderd niet :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy